Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

''Din toate lacrimile kre au curs candva,au crescut trandafiri.din kre in fiecare zi am cules kte unul...si in fiecare zi mi-am adus aminte de "spinii" pa kre acestia ii aveau!Dar la vederea frumusetii lor.am uitat de fiecare data...Am cules ptr prima oara un trandafir alb,pe kre spinii nu-l uratisera ink si puritatea lui s-a oglindit in viata mea...am cules apoi un trandafir rosu,fara de kre gradina mea n-ar mai fi ramas aceeasi.atunci am inteles ce inseamna "IUBIREA"...si tot atunci....l-am intalnit pe "EL"...Fara sa veau am simtit cel de-al treilea trandafir,ale sale petale galbene,cum se scuturau una cate una in mana-mi cazuta in cautarea dragostei "lui" zadarnice...Am simtit cum trandafirul cu petale transparente se scutura,iar fiecare petala cadea una cate una,ca fiind lacrimile mele...am cautat in zadar sa gasesc in imensa "gradina" orice alt trandafir ptr k toti se uscasera.Atunci am cules fara sa vreau,pe ultimul...acele violet,care ink nu se ofilise....doar o petala aruncata,a alunecat grabita ptr a pecetlui DESPARTIREA NOASTRA...Acum "gradina" este goala si vantul "alearga' de la un capat la altul ptr a da fila viata mea si ptr a "matura" petalele cazute...."




Statusuri triste nr.2:

o pata de sange,un vis neimplinit..un ochi care plange,un gand ofilit..o lacrima pictata,un suflet amagit..o inima uitata,un destin prea pricajit..un sfarsit dureros din tot ce a fost si un aer bolnavicios ce face viata fara rost...




Statusuri triste nr.3:

o privesti, te priveste...va privesc..... o iubesti, te iubeste....o saruti, te saruta!!!! te iubesc, o urasc!!!!




Statusuri triste nr.4:

sad ma jok cu ingheras....fly fly fly p fereastra:))




Statusuri triste nr.5:

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz... astazi fac prezenta.. www.




Statusuri triste nr.6:

ce a fost a fost..a trecut si nu mai este...lasa trecutul...in urma...traieste prezentul...gandeste`te la viitor..fii din nou vesela cum erai inainte...




Statusuri triste nr.7:

``observ ca timpul trece dar ranile raman la fel.. raman mereu cicatrice.. si inca doare.``




Statusuri triste nr.8:

IL IUBESC....de inebunesc.....il ador....nul pot uita......el e viatza mea.......dar....el nusi da seama....habarnare.....se distreaza ..pentru el e sarbatoare...........iar eu.....eu sufar in continuare




Statusuri triste nr.9:

incep sa te urasc pt k m-ai umplut de vicii.fumez clipe k si km as fuma sentimente,beau vise k si km as bea sperante..u m-ai facut sa urasc viata si tot ce are legatura cu ea.tie iti datorez clipele desarte in kre am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.in tine am avut incredere si am sperat k nu o sa ma parasesti.dar si u la randul tau te'ai dovedit a fi doar un vis trecator in viata mea lipsita de importanta.datorita tie am invatat sa urasc si iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni :((




Statusuri triste nr.10:

departe de mn departe de ploi departe de aman2...o raza d soare sufletu' doare t vreau inapoi ...te arunc peste mii d petale ji plang langa pozele tale...aud pashii tai langa usha mea...deschid...ochii mei se inchid ajt sa ma tii la piept...pot sa imi imaginezi in mii d culori k te voi desena p o stea




Statusuri triste nr.11:

To Live Is To Die




Statusuri triste nr.12:

O fotografie o simpla hartie te face mereu sa plangi!!!

Ai vrut tot mereu sa o rupi sa-i dai fac....

Dar numai tu nu ai putut deloc.....




Statusuri triste nr.13:

Privesc in viitor nu inapoi dupa tine




Statusuri triste nr.14:

Un suflet iubeste / Dar nu este iubit / Suspina si sufera intr-una / Acela e sufletul meu :( :([by mitsu]




Statusuri triste nr.15:

As renunta la tot dar nu renunt la tine,renunt la viata si la lume renunt la tot cei omenesc dar lasama sa te iubesc




Statusuri triste nr.16:

dak ma iubesti.........dc ma faci mereu sa plang........




Statusuri triste nr.17:

..dc itzi batzi joc si razi de lacrimile mele... dc itzi batzi joc si ma faci sa mor de durere...




Statusuri triste nr.18:

dak lumina stelelor te va trezi sa sti k e o mangaiere din pertea mea, dak roua te va uda sa sti k sunt lacrimile ce nu se pot opri de dorul tau..............TE UIBESK




Statusuri triste nr.19:

spune-mi acum ce simtzi... nu vreau se cred k iar ma mintzi... te mai iubesc ramai q mn... o viatza vreau sa stau q tn... iubirea e un lucru sfant... din cer menita pe pamant... nu te juca nicicand q ea... k mai tarziu vei regreta....(io aqma sunt sad...k am pierdut baiatu pe care il iubesc q adevarat... ji de 2 luni de zile nu mai pot sa iubesc... nuj de ce ji nici ce e q mn... ma-m skimbat mult... nu mai sunt k la inceput :-< )




Statusuri triste nr.20:

pierdut tractor portocaliu.ofer recompensa pentru cel care il gaseste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu