Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Din viata mea u fugi

Ca vantul si ca gandul

Dar vantul se opreste si gandul tresareste

Ca u ai plc si singur/a mai lasat

Si imima mai frant si mai facut sa plang ..:((




Statusuri triste nr.2:

aPrEcIaZa SeNtImEnTeLe AtUnCi KnD tI sE oFeRa CaCi MaI tArZiU PoAtE vEi ReGrEtA




Statusuri triste nr.3:

Nimanui nu-i pasa de mine...Mie de ce mi-ar pasa de cineva ? ;)




Statusuri triste nr.4:

E dimineaţă şi plâng

Nu ştiu ce-i cu mine, nu mai ştiu cine sunt

O văd o străină-n ochii mei

M-am schimbat şi nu ştiu de ce?

Made by Blacky_The_Vampire




Statusuri triste nr.5:

cel mai urat lucru e.... sa fi in PLUS..unde candva erai totul...:((((((




Statusuri triste nr.6:

inima mea e rupta in doua......jumatate din ea e ink la tn..dar ce pacat k nu mai suntem inpreuna:((:((




Statusuri triste nr.7:

sick of trying

tired of crying

yes, i am smiling

but inside i am dying




Statusuri triste nr.8:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri triste nr.9:

invathza din greselile altora......nu vei avea timp sa le fci j tuh p to0.oate,,,,:>:>:>8->




Statusuri triste nr.10:

in fiecare zi ma gandesc la tine........si cat de frumos esti.....shi cand ne-am cunoscut iti placea de mine dar m-ai lasat pentru alta......este trist




Statusuri triste nr.11:

Poate m'am schimbat..poate m'am saturat..poate nu vreau s'aud..poate ca mi'e de'ajuns..poate ce'a fost .... S'A DUS ! :)




Statusuri triste nr.12:

cel mai dureros mod de a-ti fi dor de cineva ,e sa stai chiar langa el,stiind k nu il potzi avea :((




Statusuri triste nr.13:

Statusu nu are atat de mult loc sa spun cat de mult sufar ...




Statusuri triste nr.14:

Da! VoR FiI...DoAr El Ji Ea ImPrEuNa, PaNa KnD Se Va SfArSi...Da! MeReU...AcElAsI DrUm Ii Va UnI, PaNa KnD MoArTeA Ii Va DeSPaRtI...




Statusuri triste nr.15:

prea tarziu, pentru noi doi e prea tarziu.. :(




Statusuri triste nr.16:

cand am plecat ai spus k o sa ma astepti iar akuma ai uitat de mn




Statusuri triste nr.17:

viata e ca o ora de matematica in care aduni si scazi iar cand iti dai seama ca ai gresit se suna de iesire :(




Statusuri triste nr.18:

love sucks but who cares ??? :)))




Statusuri triste nr.19:

Cum in sufletul meu e racoare, asa e afara! cum afara ploua, asa arata ochii mei!




Statusuri triste nr.20:

Cat de dor imi poate fi de ochii tai fantastici, de zambetul tau fermecator, de pielea ta fina, de sarutul tau divin! imi lipsesti enorm!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu