Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

daca vreodata mi-ai fi sarutat talpa piciorului , asi fi mers schiopatand, de teama sa nu-ti strivesc sarutul.




Statusuri triste nr.2:

Ai devenit persoana cea pe care parca nu o mai cunosc ! tOt` ce`a fOst a fosT ` ! adiO` , dar vei regreta . unele clipe ce au fOst in viatza ta !




Statusuri triste nr.3:

Scriu versuri de singe ,cu lacrimi de Drama...Am baut din cupa Dragoste cu Teama...N-as vrea sa-mi mai vorbeasca nici un sufletel de Dama...Iubesc un chip de inger ce mi-a facut Rana...Ma doare acum ce spun despre povestea veche...cit am crezut ca el e sufletul pereche..as vrea sa pot sa sterg din suflet c-un burete ...insa mult mai greu se sterg ca urmele de crete...Am crezut in tine si in dragostea ta dar m-am inselat...:((( De la Gabriella pentru ....




Statusuri triste nr.4:

im e dor de tne ,imi e dor de noi pentru ca iubirea noastra te vrea inapoi




Statusuri triste nr.5:

De e asa de greu cand se termina???De ce nu poti trece peste???De cand a plecat mi`a luat tot cu el???Mi`a luat zmabetul ,mi`a luat fericirea,zilele,noptile mi`a luat tot...De ce orice lucru imi aminteste de tine???Nu ma pot chiar nu mai pot ,ma tratezi cu prea multa indifernta....Cu ce e mai buna ea ca mine???De ce m`ai inlocuit asa de repede de ce???Bebe te iubesc:XSi te voi iubi mereu...Mi`e dor de tine,mi`e dor de noi:(Te vreu inapoi:(:X:X:XTe iubesc bebeitza:*Asta e pentru tine ratushca:((




Statusuri triste nr.6:

Si vorbele lor nu ma pot darama...Asa ca nu incerca sa ma darami...




Statusuri triste nr.7:

Ea nu intelege ca eu o iubesc!:(




Statusuri triste nr.8:

Nu mErItI Si nIkI Nu sImTzI CeEa cE SiMt eU PEnTrU TiNe...Ca dAk aI sImTzI...Nu o mAi aLeGeAi pE AiA....:(




Statusuri triste nr.9:

as vrea sa stiu dac iti mai aminteste tot ce am trait impreuna acele clipe de care eu nu am uitat,care mi-le amintesc in fiecare zi...mie dor de tine de noi...iti amintesti cind stateai la mine in brate cind ma sarutai pe frunte cind iti spuneam ca te iubesc dar tu nu-mi spuneia nimik crezind ca eu glumesc...mai tii minte cind am dormit linga tine cind mai imbaratisat prima data cind ne jucam ca doi indragostiti...iti amintesti acea iarna in care mai facut sa ma indragostesc de tine cind ne jucam facind inimioare ingerasi pe zapada cind am cazut jos si tu mai ridicat si mai sarutat mina crezind ca mam ranit cind vreei sa ne facem o poza impreuna iar eu nu doream si a doua zi eu te rugam dar deacuma tu vroiai...

cind imi scriai mesaje de dragoste cind ne plimblam impreuna...eu inca nu am uitat si inca mai sper la ceva cu toate ca intre noi a fost doar o joaca am fost impreuna 3luni ceea ce pentru tine nu inseama nimik...prin ceea ce am scris am vrut sati spun ca au trecut 4ani astazi se incepe si al 5an iar eu inca nu team uitat si nu pot fi fericita linga nimeni altul...imi era tare greu cind ziua stateai cu mine ma imbratisai ma mingiiai iar pe urma stateai cu prietena ta si eu plecam plingid trecind pe linga tine dar tu nici nu reactiionai...

TE MAI IUBESC SI AS VREA SA TE INTORCI LA MINE!!!




Statusuri triste nr.10:

zambetul celui care sufera este mai dureros decat lacrimile celui care plange:((




Statusuri triste nr.11:

Că te-am văzut, e vina mea/Că mi-ai plăcut, e vina ta/Că te iubesc nu mă-ntreba/Sărută-mă si vei vedea."




Statusuri triste nr.12:

daca-mi aduc aminte de trecut, nu regret decat , c0am intins mana spre tine atunci cant te-am cunoscut... :|




Statusuri triste nr.13:

INTR'O ZI VEI CAUTA ZAMBTUL MEU IN FIECARE EA




Statusuri triste nr.14:

nu tia pasat de mine...nici de ochii mei ...nici de cate lacrimi am varsat...am plans pt tine...am plans de dorul tau..acum snt fericita..iubesc si SUNT IUBITA




Statusuri triste nr.15:

Daca Pana Acum Ma Gandeam Daca E Bine Sau Nu Ceea Ce Se Intampla...,Acum Nu Ma Mai Intereseaza.Stiu Ca Te Iubesc Si Asta E Tot Ce Conteaza...:-




Statusuri triste nr.16:

nu ai stiut sa ma pretuiesti knd ai avut ocazia

ai plecat la alta ji pe mn mai lasat

dar atunci knd teai despartit de ea

tot la mn teai intors.



acum e prea tarziu

pt k team uitat

ji viata lg altcineva mio refac



nu uita un singur lucru

o data team iubit

dar u nu ai vrut sa ma crezi



nu uita un singur lucru

"TE'AM IUBIT CANVA"




Statusuri triste nr.17:

dc a trebuit so iubesti pe ea si nu pe mine dc a trebuit sa ma parasesty pentru ea si sa nu ramai cu mn dc nu miai spus ca nu-ti place de mn si mai facut sa cred in tn si sa sufar pt tn oricum sunt multe intrebari fara raspunsuri as vrea sa styu dc a trebuit s-o iubesti pe ea si nu pe mn ~~bya~~




Statusuri triste nr.18:

m iubit..si am pierdut dar acum altele ma iubesc si ma pierd e un sentiment care te lasa rece si gol mai degraba sa fi tu ala care pierzi de cat sa lasi pe alti sau altele sa te piarda...




Statusuri triste nr.19:

Zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrima celui care plange;)ador statusul asta:X:X:X




Statusuri triste nr.20:

Adorm cu gandul la tine, te visez numai pe tine, iar cand ma trezesc, tot p tine t am in gand... Si cand ma gandesc k u nu te gandesti nici makr o secunda din timpul tau de gandire la mine... In gandul meu trec fiori amari..si fiorii se gandesc la tine..=((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu