Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Am iubit.............am fost iubita si...................am fost fericita.Ac iubesc .............................stiu k sunt iubita si totusi sunt nefericita...................:((:((:((:((:((



~By DyaNa~




Statusuri triste nr.2:

In viata asta nimeni nu moare virgin/a viata ne fute pe toti




Statusuri triste nr.3:

Ma gasesti tot asa ca demult

In suflet copil tot asa sunt

tot cu muzica ce'mi place s'o ascult

Park nu sunt dar viata incerc sa o parcurg...[:x[;x][:x]




Statusuri triste nr.4:

voi reveni iar la ideea de la inceput

acea idee care`am implinit`o, care mi`a placut

de ce sa sufar mereu si sa plang?

prefer sa merg inainte, sa sufar tacand

va fi mai bine, nu veti mai sti ce am in gand




Statusuri triste nr.5:

as vrea sa fi fost un vis...dimineata tu sa fi langa mine si sa nu fi plecat cu ea...




Statusuri triste nr.6:

Clipe trec mi.e tare dor

E senin dar e si nor

Te astept

Te ascunzi dar stii

Intr.o zi te voi gasi

Sau poate ai sa vii




Statusuri triste nr.7:

speranta moare ultima cand nu esti langa mine!:((=((




Statusuri triste nr.8:

Stau in mijlocul drumului ce duce spre nicaieri

Incerknd sa uit ce s-a intamplat ieri

Ma-nec usor in lacrimile mele,

Prieteni si dusmani imi sunt in ele...



Nu pot sa cred dar ochii imi deschid,

Raman doar 2 lumi kre se-nchid

Raman separate k asa-i mai bn

Dar promit k totusi imi voi aminti de tn...



DESPARTIRE by SIMY




Statusuri triste nr.9:

team iubi...am dat totul pentru tine..am renuntat la tot..dar vad ca tie chiar nuti pasa nici macar putin....am plans zii si noapte dupa tine..dar tie chiar nuti pasa..u tot pe ea o iubesti..si p mine nu ma ibesti..te cam urasc..dar te iubesc..nush ce sa mai cred..toti imi spun lasa pa la 20 de ani vei mai avea multi iubiti..dar eu nu pot renunta la tn ...eu chear te IUBESC chiar daca nuti pasa..cand tia iti va place de mn si vei vrea sa fi cu mn vei avea surpriza ca eu nu mai simt nimic pt tine.......:((:((:((:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.10:

va veni o data vreme kand in urma vei privi vrei vrea sa revina toate bucurii si nebunii dar trrekutul se askunde nu ma vine niciodata numai amintirea spun asa aa st o data..:((pt cei kares ka mn la ora asta

]




Statusuri triste nr.11:

InVaTsAmAsI MaH oDaTa Sa Nu Ai InCrEdErE iN ajazisul "PRIETEN"




Statusuri triste nr.12:

- Fa ca zambetul tau sa schimbe lumea! Nu lasa ca lumea sa schimbe zambetul tau!




Statusuri triste nr.13:

fara tn...viatza mea nu mai are nici un sens...ma trezesk dimineatza q gandul la tn ... imi amintesk despartzirea shi ultimele cuvinthe ale mele...:,,Ink te mai iubesk! Nu o sa the uith niciodatha!!!




Statusuri triste nr.14:

TE iubeam ma iubeai dar tot la ea te gandeai??nu ai terminato cu ea??vi la mine plangand,imi ceri iertare imi spui ca ma iubesti dar hai satzi zic cva:cand ma inselai nu plangeai??Glumeste in iubire dar nu iubi in gluma ca cel ce te iubeste glumind te paraseste By AmY




Statusuri triste nr.15:

pe telefon nu te pot suna pt k nu am credit, dar de aqm eu iti voi spune k te ador:X




Statusuri triste nr.16:

...urasc sa vad cum se decoloreaza viata pe langa mn...




Statusuri triste nr.17:

de azi inainte voi suferi pt tine pentru ca te yubesck si ca te voi yubi mereu.....




Statusuri triste nr.18:

atunci knd viatza tzi se pare roz, atunci vei primi cea mai grea lovitura.....atunci knd pari k potzi avea orice, atunci vei ramane fara numic......atunci knd totzi par a fii langa tine......atunci te parasesc toti......atunci.....numai gata fara atunci fii tare si sa treci peste toate obstacolele vietzii chiar dak atunci viatza isi arata coltii tu sa luptii si sa kstigi totul......lupta pt tine si pt cei ce te iubesc cel mai mult...si nu uita viata nu e ntotdeauna usoara...........

by rikky




Statusuri triste nr.19:

Te-Am IuBiT Te VoI IuBiI PaNa MoArTeA Ne Va DeSpArTi




Statusuri triste nr.20:

cea mai dulce amintire dintr-o fata ji un baiat este-o sincera iubire dar e greu d capatat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu