Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

iarta-ma pt tot ce nu am facut,dar ar fi trebuit sa fac; pentru tot ce nu am spus , dar ai fi vrut sa auzi.iarta-ma pentru tot ce nu am simtit, dar ai simtit tu in locul meu; pentru lacrimile ce nu le-am putut varsa cand tu plangeai.iarta-ma ca nu am putut sa te iubesc la fel cum m-ai iubit tu.iarta-ma pentru tot




Statusuri triste nr.2:

O alma primita e un impuls spre mai bine!




Statusuri triste nr.3:

Fereste-ma Doamne de prieteni,k de dusmani am eu grija!In viata trebuie sa ai cunostinte nu prieteni!




Statusuri triste nr.4:

...nu suport sa ma gandeasc...

...k te-a atinge altcineva...

...k-ti saruta buzele...

...cum faceam si eu candva...:(:(:(




Statusuri triste nr.5:

daca iubesti pe cnv arata-i caci astfel ea isi va da seama ca a fost o proasta crezand ca u stai cu ea doar de dragul de a avea prietena......




Statusuri triste nr.6:

Viata e un joc unde nu poti folosi COADE




Statusuri triste nr.7:

suferintza face viatza frumoasa qm shi iubirea ta face sufletul meu mai viu k niciodata....by RoXy...:*:*:*




Statusuri triste nr.8:

cerul plange cu lacrimi de sange fiindca el nu te iubeste............. el doar glumeste




Statusuri triste nr.9:

Regret ziua cand te-am cunoscut ... regret ziua cand ti-am daruit iubirea mea cand mi-ai daruit iubirea ta ...dar acum totul sa stins si stins va ramane TE IUBESC :X :X




Statusuri triste nr.10:

adio ingeras iubit,ramai acum cu bine,s-a stis\ns iubirea dintre noi doi si dorul meu de tine:(




Statusuri triste nr.11:

chiar de sunt cu alt baiat eu in inima mea te-am pastrat ...nimeni nu stie ...doar ea stie k dar thu ejti in inima la mine ....shi oricat de departe ai fi zile intregi te voi iubi indiferent cu cine voi fi ...




Statusuri triste nr.12:

nu conteaza cat ma iubesti...atat timp cat te prefaci




Statusuri triste nr.13:

Am crezut k ma iubesti...am crezut k esti a mea....am crezut..k ne leaga ceva...se pare k a fost doar in mintea mea...:(




Statusuri triste nr.14:

zambeste dusmanilor ca sa le arati indiferentza ta




Statusuri triste nr.15:

DOAR LACRIMI AI LASAT SI UN SUFLET PIERDUT SA-MI TINA DE URAT....




Statusuri triste nr.16:

raul curge lasa-n urma

doar nisipul si pietrisul

despartirea din iubire

lasa lacrimi d iubire




Statusuri triste nr.17:

inimioara ta bate singura... nu ar vrea sa bata alaturi de a mea :((??:((:((:(((




Statusuri triste nr.18:

cand un pictor surd va reusi sa picteze glasul unui trandafir ce se scufunda an furia mari atunci voi anceta sa te iubesc




Statusuri triste nr.19:

cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile , iar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri triste nr.20:

cand esti cu cineva drag....nu neglija niciodata....ci gandestete cum ar fi fara aceea persoana....si atunci iti vei da seama dak iubesti sau nu cu adevarat....fa asta pana nu e prea tarziu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu