Statusuri:Statusuri amuzante

Status amuzant 1: Un lucru amuzant mi se intampla de cand m-am trezit.Am inpresia ca totusi cineva imi bantuie gandul.O fi oare de la alcolul ce l-am consumat aseara sau trebuie sa merg la spitalul de nebuni Eminescu?
Status amuzant 2: Aseara mi s-a parut amuzant sa ma culc cu dooua necunoscute, insa in dimineata asta tare dezamagit sunt pentru ca nu am rezolvat niciuna.
Status amuzant 3: Vezi ca daca nu ma gasesti la coada de la paine , poti sa incerci sa ma cauti la oua.
Status amuzant 4: Fac surfing pe net si ma dau ci schiurile pe Google.Crezi ca asta e amunzant?Stai sa vezi ce masini mi-am tras in NFS, moare lumea cate case mi-am cumparat in GTA.
Status amuzant 5: As vrea sa mor ca prietenul meu in somn, nu ca soferul de taxi care a murit zbierand dupa 2 ore de la accident.
Status amuzant 6: Vi se pare amunzant ca femeile unele femei sunt bombe sexi?Da?Si mie.Ia spuneti ce o sa se intample cand ele o sa explodeze.Cine oare o sa le dezamorseze?
Status amuzant 7: Am auzit ca noul tratament cu clatite pe fata inlocuieste vechea masca cosmetica.Vrea cineva sa incerce acest lucru si sa imi spuna daca este adevarat?
Status amuzant 8: Daca te pui ci tampitii te vor trage la nivelul lor si or sa te bata cu mare usurinta.
Status amuzant 9: Tot aud ca viitorul suna bine.Am incercat sa sun la el insa tot timpul imi raspunde serviciile de telefonie care zic ca numarul e inexistent.Ma poate ajuta cineva?
Status amuzant 10: La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.Du-te cu drujba ,ca poate se sperie si iti da si tie ceva.
Status amuzant 11: Daca ai constiinta curata inseamna ca nu ai nimic in cap.
Status amuzant 12: Daca greseala este omeneasca inseamnaca ca extraterestrii sunt perfecti?Iar daca perfectiunea este imposibila inseamna ca extraterestrii sunt inexistenti?
Status amuzant 13: Ma numesc "Cum ma cheama",insa daca ma intrebi ce nume am sa nu crezi ca fac misto de tine.
Status amuzant 14: O femeie trebuie sa stie 70 de lucruri.Primele 69 sunt pozitile pe care trebuie sa le schimbe in timpul sexului iar singurul lucru in plus pe care trebuie sa stie este cum sa faca mancare.Scuze pentru misoginism.
Status amuzant 15: Nu sapa groapa altuia.Mai bine lasi groparul sa faca munca asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu