Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

ubirea mea cu ochii k kkaua yo knd te vad ma fac k krameaua




Statusuri 2011 nr.2:

maybe i`m available... but in fact i`m invisible... buh`bye:-h




Statusuri 2011 nr.3:

din tot corpul meu... ti-am imprumutat inima... dar au uitat sa mi-o inapoiezi...




Statusuri 2011 nr.4:

umblu dezbracata........de griji




Statusuri 2011 nr.5:

Buna! Ce faci? Eu acum m-am mutat in oras. Poti sa-mi arati si mie cum ajung la tine acasa?




Statusuri 2011 nr.6:

You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!




Statusuri 2011 nr.7:

Nu fumez;)........




Statusuri 2011 nr.8:

pusca si cureaua lata, ce barbat eram odata...




Statusuri 2011 nr.9:

Cred mai usor in prietenia dintre un EL si o EA decat dintre doua ELE...fiindca, din start cei doi nu se afla într-o competitie bruta a kilogramelor de pe coapse, a bijuteriilor de la gat,....




Statusuri 2011 nr.10:

La femei e ca si la fotbal…. dai si pleci.




Statusuri 2011 nr.11:

daca stii sa numeri pana la 1 inseamna ca esti tocilar daca esti prost bata inseamna ca esti grozav




Statusuri 2011 nr.12:

m-am saturat de viatza asta poleita,....

umpluta cu zile banale,....

prietenii superficiale...

cupluri plictisite...

clishee rostite...




Statusuri 2011 nr.13:

FIE vreme buna, fie vreme rea, javre pan' la moarte sh dincolo de ea,....




Statusuri 2011 nr.14:

de ce-ash manca eu maru-ntreg cum zice mama,...

k uite.... shi S. Jobs n-a luat decat o mushcatura,

shi vezi ce bine-shi face treaba?




Statusuri 2011 nr.15:

Great thinking! That really bearks the mold!




Statusuri 2011 nr.16:

ola mi amor , mi amor...stii k te iubesk...te bulesk...te ador;)))))




Statusuri 2011 nr.17:

te doare-n cot,....te doare-n...

da' crezi k e o placere sa te doara chiar shy in cot?




Statusuri 2011 nr.18:

Pe usa scria "Femei" si cand am intrat erau doar wc-uri:((..:))




Statusuri 2011 nr.19:

offff,.... ce trant-am luat!

da,.... nu-i nimik,

Sufar un pik

apoi am de un' sa ma ridik!.




Statusuri 2011 nr.20:

De felul meu nu-s ignorant; o fak doar atunci cand nu vreau sa vorbesc cu tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu