Statusuri: mesaje de ziua indragostitilor

Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.1:

dragostea e un munte pe care multi il urca razand dar il coboara plangand.....;)




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.2:

Timpul trece..dar eu tot te iubesc:x




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.3:

catalin




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.4:

te yubyre (claudiu)viata mea




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.5:

Tu o sa te duci dracu Tu bei, tu tragi, tu bagi, tu nu le lasi Tu vi, tu...




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.6:

Draga mea iubire

Te Iubesc nu mie rusine

Te ADor si Te Iubesc

Ca pe un pui moldovenesc




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.7:

Chiar daka ma fac ca nu`mi pasa nu` inseamna k nu ma doare...poate nu`tzi pasa...dar eo chiar t`ubesck...sh vreau sa fie totul mai mult k perfect:-j t`ubesck[vlad]




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.8:

knd o sa-ti dai seama kt de mult tin la tn???knd nu o sa mai fii asa de orb si o sa privesti in jurul tau???sa vezi k pers kre te iubeste k adevarat este a fost si va fii mereu langa tine...ast de mult timp sa dai un semn....nush dak vreodata voi putea sa-ti sp ceea ce simt pt tn poate intro buna zi o sa-ti dai seama singur..te iubesc mooolt de tot..pt mihai bY oana




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.9:

totul a inceput intro zi senina

parea totul atat de frumos

insemnai totul pentru mine

eram numai noi 2 si universul

pe zi ce trecea

noi ne iubeam din ce in ce mai mult

dar rautatea celor din jur incerca sa ne separe

oameni judecau

dar sentimentele nu pot fi oprite

pentru ca doare

care ei nu stiau ca aceste sentimente se simt doar o data in viata

incerkam sa depasim dar ranile sangerau

inimele erau zdrobite de durere

pentru ca loveau cei apropiati

eu plangeam si tu radeai

te-ai jucat cu minte mea si cu sufletul meu

cine esti si cine sunt?

as da orice

sa fie ca la inceput

sa ma alinti

sa uimestii

sa ma adormi iar cu povesti

dar tu acum ma minti mereu

de aceia am sufletul greu

un zbor frant sfasietor

de-i dragoste ce simt?

de ce doare asa cumplit

de ce-mi sfasii sufletul la infinit?

iar ochii mei bietii de iei

au obosit plangand mereu

team iubit la infinit

lumea ta nea despartit BY Crys




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.10:

inainte de vorba "iubesteh sa fi iubit" ... aqm este o vorba "iubesteh sa fi ranit":(




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.11:

Te IuBeSk EnOrM CrIsTy




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.12:

Aici sunt eu dar fara glas, Tu poarta-ma la orice pas, De cate ori ma vei privi, De atatea ori iti voi sopiti, "IUBESTE-MA TE VOI IUBI"




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.13:

cand miam dat drumu in tine mam simiti asa de bine iar knd tiam dat umeri craci miam cheamt vreo 13 draci




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.14:

As vrea sa-ti fru ochii

Sa nu mai farmeci pe nimeni

As vrea sa-ti fur buzela

Sa nu mai saruti pe nimeni

As vra sa-ti frur inima

Sa bata numai pentru mine




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.15:

Te iubesc...Am scris pe zapada,dar in curand razele soarelui vor sterge aceste cuvine...Am scris pe plaja,dar un val obraznic,va lua cu el in adancuri aceste 2 cuv...Este scri TE IUBESC in inima mea,iar de acolo nimeni niciodata,nu va putea sterge aceste cuvinte. ___TE IUBESC!___




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.16:

nu vreau sa te mai pierd odata ...tu esti cea mai dulce fata...




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.17:

te privesc si nu ma satur,te simt si nu-mi ajunge,te am si te mai vreau..........




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.18:

Plec si nu imi pasa ...las in urma mea doar o persoana falsa ...care te'a iubit si te iubeste enorm





De la Mada pt Alex ......te iubesk mult mult de tot :X::X sper sa vezi kat de mult te iubesk .:X:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.19:

te ador dar ce sati mai spun?




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.20:

I love you Andrei:x:x....




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.21:

Mai bine sa iubesti pe cineva decat sa il iubesti pe dreacul din iad...




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.22:

Stie knd sa rada, stie knd sa fie suparata, knd in okii TAI sai fie cea mai importanta fata! { ;) }{!!!}




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.23:

te-am yubit si te voi yubi mereu de la mn pt tn te yubesc:X:X:X:X:X:X




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.24:

viata e ca un vis care niciodata nu se opreste din mers...tu trebuie sa fi ca ea ....si sa fi puternic...fiind puternic lupti pentru el sau pentru ea




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.25:

Iubirea e un jok k-un azart major dar ku putere shi norok,

Cistigi mult mai usor




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.26:

esti un topit si nu-ti dai seama




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.27:

Tu poti sa te indoiesti de soare , De focul ce straluceste-n stea , De inimele nemuritoare , Dar nu poti sa te indoiesti de iubirea mea. De la Paul pentru Marina :*:*:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.28:

dak ai sti cat te iubesc...hai intra pe mess




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.29:

Ich Liebe Dich:X




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.30:

(___:*__)Nu PlAnGe K s`A tErMiNaT,zAmBeStE k S`a InTaMpLaT..(___:*:*:*___)




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.31:

ingeras din cer picat, ochii tai m-au fermecat, dintr-o singura privire, s-a nascut a mea iubire... vocea dezminte dar inima nu minte... TE IUBESC!!!!”




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.32:

daca nu e dragoste...faceti voi




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.33:

Iubirea nare o lacrima ci un sarut,Iubirea nu are o spaima ci o dragoste adevarata.Te iubesc Madalin.Si stiu ca si tu ma iubesti.De la Bianca




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.34:

te iubesc si te ador..bla..bla..bla...vb serios eu chiar te iubesc




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.35:

ne-am certat k am vrut eu

sa vad dak-mi pare rau

sa vad dak as putea

sa te uit,iubirea mea

ne-am certat k am vrut eu

sa vad dak-mi pare rau

sa vad dak as putea

sa te uit,iubirea mea




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.36:

te privesc ji imi dau seama ce proasta is ca inca ma uit la tine..




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.37:

))>> te iubesk pina la stele....Ingera$ul vietii mele..:-))))))//




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.38:

dak placi pe cnv marturiseste-i k dupa ce afla probail nu te va mai placea :D

...'




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.39:

'' Nu exista iubire fara durere...''- sa gindit iepurashul shi a imbratzishat aricelul.!! XD




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.40:

te iubesc ! atat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu