Statusuri:smechere de ziua indragostitilor

Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.1:

Era frumos...cand eram...impreuna...dar acum...esti departe...:( si te...saruti cu alcineva...care nustie...sa sarute...:(




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.2:

cineva pe care iubesti e plecat




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.3:

Fluturii traiesc numia o zi pe pamant Daca eu as fi un fluture As Zbura in inima unui baiat Caruia ii pasa cu adevarat De Sentimentele cuiva drag By Trivi :D




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.4:

cand sangele iubiri brazdeaza ideealul si marea cugetari te va purta pe valuri opreste-te o clipa din tot ce te retine si numai un minut gandeste-te la mine




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.5:

nikiodata sa nu crezi un baiat k ochii verzi,el face multe multe doar sa te sarute




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.6:

CaNd Te-Am CuNoScUt, M-aI iNvAtAt Sa Te PlAc, CaNd Te-Am PlAcUt, M-aI iNvAtAt Sa Te IuBeSc , CaNd Te-Am IuBiT m-Ai InVaTaT sA sUfAr, CaNd Am SuFeRiT, M-aI InVaTaT Sa PlAnG, dAr NiCiOdAtA nU mAi InVaTaT sA tE uIt. ChIaR dAk Mi-Ai CeRe Sa tE uIt, Nu As PuTeA sA tE sCoT dIn InImA mEa. TE IUBESC!!!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.7:

SuNt FeTyTzA tA dIn ViS eDUcAtA La pARiS :*:*: besk iubi meu :X:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.8:

Te Iubesc, Te ador, ca pe-o roata de tractor! :))




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.9:

iubesk o fata pe kare o doresk da ia nu ma iubeste




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.10:

I LOVE YOU




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.11:

ingeras cazut din cer luatear dracu de frumusel




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.12:

[ cateva statusurii by me canabisutsa impreuna cu rebekut's;x] Sunt speciala in felhu’ mheu…pe nimeni nu trebuie sa ii intereseze ce fac eu! Da qom lomeea este ajea qurioasaaa…eu mereu fac fatza…deci prin urmare …orice ai face nu O sa ma doboare…;x





Sa iti spun un secret..cand m-ai avut nu ai stiut sa ma pretuiesti…ai fost indifferent si tu stiai k sunt numai a ta..dupa ce te-am parasit ti-ai dat si tu seama k nu e asa! Ai regretat cand am plecat dar eu in acelasi timp visam cu un alt baiath..[>]





Immi spui k ma iubesti dar stiu k nu e asa….imi spui sa am incredere in tine, cand faci ceva iesit din comun , cand imi aduci un drog bun k proastha te-am ascultat iar acum stau pe strazi si repet ce imi vine prin cap….tu m-ai schimbat nu mai sunt kum eramm …o copila la orice lucru mic atenta acum sunt o dependenta!!!



Hai….sa schimbam ce a fost…hai… sa intoarcem pagina nu mai are rost!!Trecutul a fost prezentu’ ink ie iar viitorul nimeni nu stie!!





Sunt constienta si stiu ce fac…stiu k treaba asta este dekt un fleac…Te sun si pe un ton ‘’nevinovat’’ iti spun k s-a terminat!! Deci la revedere draqu’ asta mik te-a poupat!!



El te suna tu ii repingi …te gandesti k asa o sa invingi!! Esti indiferenta si asta te face sa ajungi sus !!! in afara de tine nimik nu-I mai presus!!



Sunt speciala…fata de tine ….tu ai masina dar lovesti din plin…eu nu am dar stiu sa gandesk putin!! Ai ferari….si cand o lovesti te plangi la mami…eu merg cu tramvaiu si e mai bine in fata lu mama nu sunt o plangacioasa ca tine!! Mergi in club o arzi mereu…si cand vi aks nu sti cum sa scapi de derbedeu…si eu merg in club dansez si biine cand vin aksa iau un baiat bun cu mine!!



Intamplator pe drum ne-am intalnit..ne-am vorbbit …ne-am indragostit dar pacat soarta ne-a desparit!! Fiecare are o amintire ..o pastreaza pentru vremea care vine!!! Fara tn nu mi-e bine dar sa sti am amintirea cu mine!! Si o prietena buna care ma sustine!! Imi spune: mergi mai departe o sa treci peste toate,,,,sh chiar are dreptate!! Te iubesk nebunha meaa!!!





Astept momentul care o sa te doboare….astept clipa in care,…o sa te doara cel mai tare…astept…si astept…cand va fi timpul…nici nu sti ce te-a lovit…o sa iti faca rani in piept!!



De mai mult d’o luna traiesk ceva frumos….a mers cat a mers acum totul e pe dos…te-ai schimbat m-am schimbat….ne-am uitat….traim un vis ciudat!!



Cu tine am impartit si rele si bune!! Multe obstacole in fata noastra au fost…de multe ori ne-au intors pe dos…dupa atatea incercari esuate…acum nimik nu ne mai desparte!! Esti prietena mea…sunt prietena ta…ne completam reciproc cu multe fapte si acte!!



Am facut ce ai vrut k sa iti fiu pe plac…dar acum am realizat ca esti un mare dr*q…Mai bine fara tine fara promisiuni stupide….mai bine pt mine!!...



Cu tine visam la ce era mai frumos….chiar daca totul merge prost….nu ma interesa de cei din jurul meu…eram dekt noi…doar tu si eu…lumea ne spunea sa ne lasam de fantezii…k nu mai suntem niste copii…noi nu ascultam de ea….facem ce vroiam…cu aripi de fluturas spre cer ne inaltam!!!





1. De ochii tai verzi m.am indragostit

N.am vrut sa stiu cn esti…pt asta am platit

Dar roata se.nvate si credeam k te.am uitat

Akum imi dau seama k te iubesk cu adevarat!:X



2. Ce rost are sa ne.ascundem printre ganduri?

Dc sa ne vedem consolati doar de randuri?

Sa mai incerkam nu mai are rost...

Voi lasa in urma ce.ntre noi a fost!



3. As vrea sa pot pastra amintirea ta

Orikt as incerk nu te pot uita

As vrea sa pastrez in sufletul meu

Dar tu ai fost dekt un derbedeu...



4. Ochii tai verzi m.au inebunit

De prima data knd te.am intalnit

Orikt as vrea nu te pot uita!

Tu,vagabontule,esti viata mea!



5. Relatia noastra a durat mai mult de o luna

Tu ai zis k vrei doar o aventura

Iar eu ti.am zis: ‘ba fraiere...te f*t in gura!



6. Multa lume a vrut sa ne desparta

Si sa sti k a reusit de prima data

Ai crezut in ea...n.ai crezut in mine

Iar akum nu mai e bine pt tine!



7. Tot ce simt acum

E ura si indiferenta

Ma.nconjoara un nor de fum

Nu mai simt a ta prezenta...



8. Tu spuneai k ma iubesti

Dar de fapt stiu cine esti

O ardeai cu alta si.ti placea

Nu iti mai pasa de pers mea

In final am realizat

Cine esti cu adevarat

Ma vezi cu altul tinandu.ma de mana

Ai vrea sa.mi spui k ma iubesti...

Dar sti k n.o sa tina...



9. Am crezut in tine,am crezut in noi

Cand ne.am despartit am stiut k e mai bn pt amandoi

As fi vrut k nimik san u ne desparta

Dar de data asta chiar ai facut.o lata!

Te.am iertat o data,te.am iertat a doua oara

Dar a treia oara sa vezi ce rau o sa.ti para!



10. Ma uit pe cer si vad o stea

Si ma intreb ‘oare.i a ta?’

Imi dai mesaj si zici k da [=))]

Realizez si.ncep sa rad

K te iubesk din ce in ce mai mult!



11. Ma gandesk la ce te duce capu`

Si imi dau seama:ba tu esti dat dreaq`

Golan k tn nu am mai vazut

Pana akum nimeni nu te.a.ntrecut

La vrajeli si la prosti

PERICOL PT COPII!!!







13. Sunt constienta de ceea ce fak

Si k orike as face iti voi fi pe plak

Stiu k tu vrei altceva

Dar sa sti:nu vei avea!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.13:

dak ma doreshti,{ } ia-ma de mana shi spunE : "sunt un bou shi vreau sa mor" ... :)




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.14:

Na'i fi crezut ca o sa te iubesk,na'i fi crezut ca ma vei iubi,dar akum ca suntem impreuna shi nimeni shi nimic nu ne va desparti vriodata....Te IubEsK.....:*:*:*:*:*:x:*:*:*:*:*




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.15:

Te IuBeSc ShI tE dOrEsC,dAr SA'tI vOrBeSc Nu'NdRaZnEsC




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.16:

sts




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.17:

Y Love You Ti Amo te iubesc Costel pentru Alina




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.18:

M-am săturat să tot cerşesc

La poarta vieţii tale

Am pariat pe dragoste

Şi am pierdut se pare



:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.19:

viata merge inainte si fara tine;)




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.20:

ai incredere oarba ,iar el nu are in tine si te injunghie pe la spate




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.21:

un baiat pe nume ionut shi o fata




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.22:

as alerga intregul pamant..sa stiu ca ajung cu bn..sa stii as pleca in lume..doar sa stiu ca ajung la tine:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.23:

nimic mai trist mai dureros nu poate ca sa fie decat iubind doi ochi frumosii si ei sa nu te stie




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.24:

1 ma iubesti

2 nu ma iubesti

3ma urasti

4nu ma urasti

5 ma vrei

6 nu ma vrei

7 tie dor de mn

8 nu iti e dor de mn

9 vrei sa cu mn

10 nu vrei sa fi cu mn

11 vrei o noapte lanaga mn

12 nu vrei o noapte langa mn

13 o aventura langa mn

14 o petrecere nebuna doar noi doi

15 viata toata langa mn

16 nu-mi spune adio

17 spune-mi ca ma iubesti

18 te doresc

19 te iubesc




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.25:

te iubesc coco Lungu

Ancuta




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.26:

Daca va veni trimpul sa pricepi ceva,iti zic ca vei REGRETA ;) Stii de ce?:) Pentru ca ea nu va mai fi a ta :x




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.27:

te iubesc in stil fitos pe sistem periculos




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.28:

stau singura in kmera ....nu ma vede nimeni cum sufar din vina ta!!!:(:(:(:((:((:-




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.29:

de tirc




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.30:

ce e iubirea un joc care cere sacrifiki de unde unu trebuie sa iasa ranit....sau...promisiuni uitate nepasate amintiri din vise destramate vorbe sincere ce au trecut pe langa noi imagini q noi amndoi

Primul ultimul cuvant tot una o veche melodie fredonez intruna ochi privesk in gol pe undeva si praf sa asternut in urma ta

Cuvinte fara sens priviri de neinteles ochi inecati in lacrimi gesturi plinne de patimi ...k floare de cires iubirea a inflorit si asemeni a cazut a disparut....




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.31:

Iar adorm cu tine in gand...si te iau cu mine in vis...ma minti frumos,ma alinti si imi spui ca ma iubesti...iti ating buzele fierbinti si vreau sa le sarut...te privesc sfios in ochii...si deja simt ca plutesc....iubesc si stiu ca gresesc....ma intorc cu spatele si zambesc...te ridici usor si vrei sa pleci...hei tu!...asta e visul meu si vrei nu vrei...ma iubesti,ok?




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.32:

Am nevoie de tine cand ma trezesk, am nevoie de tine sa pot sa traiesk, am nevoie de tine sa pot sa visez.....Te YuBeSK.....:x




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.33:

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Te iubesc :x:*:*:x!!!!!!:x:x:*:*:*:*:*:*:*:*:*.*:*:*:*:*




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.34:

Dak tip sau injur e treaba mea...dak nu fac ceea ce trebe:-j asta nu inseamna ca nu vreau..e doar un mod de a spune:X il vreau...




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.35:

In lok d3 data

T3 s@rut o d@tA

In lok d3 t!tlu

T3 s@rut mult!plu




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.36:

De ochii tai caprui mie dor...k de'o zi d primavara...imi bate inima shi aqm...la fel k prima oara....ce vis frumos,e iubirea ce ne leaga....:X:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.37:

iubesc pe or cine doar sa fie




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.38:

te iubesc te voi iubi, toata viata noi vom fi......suflete unite mereu fericite.......;-) :-***




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.39:

ori unde voi fi ma voi gandi la tine,te voi visa tot timpul si niciodata nu voi uita ca ai fost prima mea iubire.pentru tine a fost doar un joc dar e pakat nu ai avut norok si ai pierdut totul si niciodata nu o vom mai lua de la kapat




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.40:

sub cerul plin q stele snt yo si gandurile mele, sub luna stralucitoare ma intreb 'unde ejti oare?', mias dori sa fiu q tn in breate sa ma strngi, sati sarut buzele fine,calde,moi si foarte dulci....:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu