Statusuri:statusuri cool

Status cool 1:Am sa trag iar cu luneta de zici ca te-a lovit racheta.
Status cool 2:Ziua stau si pescuies iar noaptea cu monstrii ma ciuntanec.
Status cool 3:La calculator ochii belesc,iar tu zici ca iti zambec,tastaturo n-o gasesc,iar eu adevar graiesc.
Status cool 4:Daca citesti acest status ia grija ca jumate din viata ta s-a scurs.Daca citesti in continuare vei muri aproape pe loc,stai nu mai citi.Ai murit acum!
Status cool 5:Multe lucruri vreau sa-ti spun dar cred c-am mancat sapun,sa te ajut nu pot,c-am ajuns un om cam copt.
Status cool 6:M-am pus masca pe fata de jedai si lumea zice ca sunt zoro.Mama ei de cultura animata.
Status cool 7:Maine cinste la tota lumea,coliva pe saturate.Nu, nu e ziua mea maine dar astazi m-am hotarat sa ma sinucid.
Status cool 8:Am fumat iar maraciuca si cred ca m-am trezit iar in Haway.
Status cool 9:Stiu ca asta e un status de cacat,dar ce sa fac asta e ....nu prea ma pricep sa scriu statusuri.
Status cool 10:Se spune ca femeia e ca alcoolul.O bei cu placere dar la sfarsit iti pare rau c-ai baut-o.
Status cool 11:M-am distrat si tu ai fost fericita, iar acum eu am hepatita.
Status cool 12:Am o groza de oi acasa , lucrul asta ma face oare ruda cu George Becali?
Status cool 13:Nu te juca cu viata ca poti sa te arzi si sa ajungi in iad.
Status cool 14:Daca si Pamantul se invarte de ce toate lucrurile stau pe loc in Romania?
Status cool 15:Daca adultii joaca in filme pentru copii,copii de ce nu joaca in filme pentru adulti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu