Statusuri:Statusuri pentru fete

Status pentru fete 1: Te sarut in stil versace ca lumea sa te atace…te sarut in stil armani ca sa-mi oftic toti dushmanii,te sarut in stil chanel ca asa-s doolce eu de fel.
Status pentru fete 2:Trebuie sa gandesti inainte sa mai dai o sansa unu bou care nu gandeste inainte faca o prostie.
Status pentru fete 3:Daca as fi o pisicuta as iubi un motanel ,dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel.
Status pentru fete 4:Adevarata viata a operei de arta incepe abia atunci cind intilnesti pe cei carora le este destinata.
Status pentru fete 5:Am talent si arat bine,/Mor baietzii dupa mine,/M-a facut mama cocheta si am fitze de vedeta.
Status pentru fete 6:Sunt firbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale !
Status pentru fete 7:Esti incredibil baietas.. incepi sa-mi placi! Orice-ai face doar sa nu te lasi!
Status pentru fete 8:Stiu ca sunt cool si stiu ca sunt frumoasa! Alte dume mai ai? Cand ai terminat imi dai un beep. Te pup, pa!
Status pentru fete 9:Barbatii sunt ca jocul de carti. Ai nevoie de o INIMA sa ii cuceresti, de o TREFLA sa te casatoresti, de INIMA NEAGRA sa ii suporti, de o CRUCE sa scapi de ei.
Status pentru fete 10:Cine vrea bomboana dulce, uite asa te seduce.. Buburuza care zboara, si care te baga-n boala.
Status pentru fete 11:Imi pace sa ma plimb prin ploaie pentru ca nimeni nu vede ca plang.
Status pentru fete 12:Nu are rost sa te stresez,nu are rost sa ma strezezi, ca deja incepi sa ma enervezi, nu ma lua cu alea alea,ca vine altu si-ti zic valea.
Status pentru fete 13:Sunt o fetita si sunt foarte cuminte, vorba vine, asa cum vine asa si pleaca.
Status pentru fete 14:Esti patetic si tu stii, nu mai cred in jucarii,tu mereu crezi ca pun botul,hai c-o faci pe idiotul.
Status pentru fete 15:Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu