Statusuri:statusuri viata

Status viata 1: Viata este in pahar plin cu apa atunci cand te nasti, insa pe parcursul vietii tot bei din el pana cand se goleste si atunci moartea va veni.
Status viata 2: Viata este ca un copac in padure.Cu cat trec anii el are tot mai multe frunze iar omul cu cat este mai batran are tot mai multa intelepciune.
Status viata 3: Impotanta vietii este de nedescris.Este cel mai presus lucru lasat de Dumnezeu.Fara viata nimic nu ar mai conta, totul ar fi mort.
Status viata 4: Nu vreau ca viata sa imi fie un inamic ci un important aliat in clipele pe care le traiesc.De aceea voi incerca sa castig razboiul cu viata prin alianta.
Status viata 5: Orcat ar fi de greu in viata este important sa ridici capul sus si sa mergi mai departe in orce situatie.
Status viata 6: Cel mai bun lucru care ti s-a intamplat este ca esti in viata chiar si daca ai fi orfan,insa nu crede ca iti doresc asa ceva.
Status viata 7: Copil am sa fiu mereu,cu viata am sa ma imprietenesc si tot cu ea am sa traiesc.
Status viata 8: Viata trebuie traita din plin pentru ca viata cu toate ca pare lunga imediat trece si imediat ajungi la batranete si atunci vei regreta lucrurile pe care nu le-ai facut
Status viata 9: Sa ajuti pe cineva in viata este ca si cum ai adauga vietii tale o alta viata.Daca cel ajutat are suflet atunci el iti va fi recunoscator intotdeauna.
Status viata 10: Am sa ma lupt cu viata si am sa ies invingator,chiar daca nimeni nu imi va da nici o sansa tot voi castiga.
Status viata 11: Nu te lasa influentat de lucrurile negative.Viata inseamna fericire , nu ura si chin.Fa ce iti place si ce iti face bine.
Status viata 12: Nu am sa ma cert cu viata pentru ca lumea ar crede ca m-am dat batut.Am sa incerc sa ma reimpac cu ea.
Status viata 13: Pentru un strop de viata fericita as putea sa merg pana in panzele albe, pana cand din copil batran as deveni.
Status viata 14: Viata fara pereche este ca ziua fara noapte.De aceea Dumnezeu a creat viata si iubirea.
Status viata 15:Daca citesti acest status inseamna ca viata mea este importanta pentru tine si vreau sa iti multumesc pentru acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu