Statusuri:Statusuri pentru baieti

Status baieti 1: Sunt ciumeg si am valoare,dusmanii imi cad la picioare,am baietii buni cu mine sa ma apere de tine.
Status baieti 2: S-a nu te pui cu mine ca o sa te impusc cu 4-3-ul din Counter-Strike de nu te vezi.
Status baieti 3:Cand soarele rasare am impresia ca o noua viata mi se infatseaza insa dupa ce dau cu apa pe fata imi dau seaman ca iar nu m-am nascut unde trebuie.Mama unde esti?
Status baieti 4: Sunt un cuceritor, fac totul ca sa fii a mea.Stau in limba fac flotari,pot ucide daca este nevoie.Ia spune cum mai vrei sa te impresionez?
Status baieti 5: Sunt bazat pe aia a mea mai tare decat se bazeaza Becalii pe Steaua.Pot sparge nuci cu ea si taia lemne ca samuraii.Nimenu nu ma intrece.Ce zici fetito te bagi?
Status baieti 6: Sunt un baiet cu pumn de otel si inima de foc.Iubesc,traiesc,simt,calatoresc si mor de nerabdare sa te strang iar in brate, iubita mea.
Status baieti 7: Am sa ma duc la soare si am sa il intreb de ce stralucirea ta este ata de mare incat nici el nu o poate egala.
Status baieti 8: Si cand ne-o fi mai rau asa sa nu ne fie,ca iar beau ca un porc si lumea iar ma stie,cum fac eu iar urat de s-o speriat Ardealul,ca m-am urcat pe gard si fac ca animalul.
Status baieti 9: Alcolul e un mare prieten care ma injunghie mereu pe la spate.Cu cat beau mai mult cu atat vreu mai mult insa cu atat mai rau imi e dupa ce ma trezesc.
Status baieti 10: Chiar daca intr-un final incerc sa ma pacalesc ca am castigat totul si sunt cel mai tare....bagami-as, a venit iarasi NASUL sa imi demonstreze ca nu e asa.Aveti grija baieti ce vreti sa fiti.Viata ne arde pe toti.
Status baieti 11: Am pistol si am masina,tu ai miros de basina,ca de iar ma enervez, iar te bat de nu te vezi.
Status baieti 12: Am baietii de valoare, care privesc pe catare,sar la tine cu ciomagul,iar tu nu treci nici macar pragul.
Status baieti 13: Viata e ca o saritura dintr-un avion cu parasuta.Daca nu ai o "parasuta" buna , iti va face mari fite cand vei vrea sa o "deschizi".Baieti aveti grija ce alegeti,sa nu alegeti o taratura.
Status baieti 14: Am crezut ca m-ai bagat in boala cand te-am cunoscut insa in boala m-ai bagat abia dupa.Acum nimic nu prea mai conteaza, am ajuns sa iau pastile cu pumnul.
Status baieti 15: Nu te mint sa moara matamare, am Ferrari ultimul model dar nu pot veni cu el ca i-a picat lantul si i-a cazut doua spite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu