Statusuri:Statusuri triste

Status trist 1: Lacrimile curg siroi insa nimeni nu e aproape sa le opreasca.Daca tu poti sa le opresti te rog sa alini tristetea din sufletul meu.
Status trist 2:Afara-i trist si iara ploua,iar eu mi-am luat o lama noua,cu ea ma tai pe mana stanga, si mama a-nceput sa planga.
Status trist 3:E trista criza, buzunarele imi sunt goale si pun pariu ca nimeni nu mi-ar da o coaja de paine daca as cere.Iubita m-a lasat si prietenii imi intorc spatele.Ce ramane de facut?
Status trist 4:Imi pare rau ca am ajuns sa o spun insa singurul lucru sigur este moartea.Lucrul si mai rau este ca nu stim cand va veni si sub ce infatisare.
Status trist 5:Imi e frica sa cred ca ai plecat.De ce ai plecat, nu poti sa te gandestu putin la tot ce a fost , la cat de bine ne era impreuna?
Status trist 6:Iubita m-a parasit si stiu ca alta ca ea nu va mai veni.Ma simt singur si nu stiu ce sa fac , imi vine sa imi trag un glont in cap.
Status trist 7:Din iubire sufletul meu in ura deplina s-a trasformat, nimic nu va mai fi ca inainte iar cuvantui iubire , un cuvant trist va insemna pentru mine.
Status trist 8:Ca un gladiator in arena as lupta pentru ca totu sa fie ca inainte insa totul e tristete acum, nimic nu se mai poate indrepta.
Status trist 9:Dorul e ca o sulita in coaste care nu te omoara.Cu cat timpul trece sulita se tot rasuceste iar lacrimi de tristete te va face sa versi.
Status trist 10:Sa ranesti un suflet e ca si cum ai face o mare crima insa sa uibesti un suflet e ca si cum ai da o viata cestei triste lumi.De ce mi-ai ranit sufletul fara sa te gandesti deloc?
Status trist 11: As vrea sa fiu si eu un diamant , macar un mediocru cristal insa nu pot sa trec neciodata de stadiul de ciob de sticla :(.
Status trist 12: Copil fiind nu am realizat ce repede trece viata si ca trebuie sa profit de ea, iar acum dupa ce ai plecat realizez ca putea sa se termine si altfel.Iar am ramas singur si trist.
Status trist 13:De ce plangi ca dupa atata timp totul s-a terminat?Mai bine ai rade si te-ai veseli ca de mine ai scapat.
Status trist 14:De astazi pun punct la tot ce a fost, nimic nu va mai fi ca inainte si nemeni nu ma va clinti din loc sa fac ceea ce vreau si pot.
Status trist 15: Ca o telenovela se duce viata mea si acum realizez ca nici macar nu sunt actorul principal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu