Statusuri:Statusuri despartire

Status despartire 1: Acum nimic nu mai conteaza, totul este dat uitarii iar noi probabil ca nu o sa ne mai vedem niciodata.Gata suntem despartiti.
Status despartire 2:Imi pare rau ca ne-am despartit in felul asta insa poate ca e mai bine asa.In felul acesta drumurile noastre nu se vor mai intersecta niciodata.
Status despartire 3: M-ai uitat complet, vad ca nu vrei sa mai auzi de mine.Ce ti-am facut nu stiu, insa observ ca vrei sa ne despartim.Daca asa vrei sa fie foarte bine.De astazi nu mai ne cunoastem.
Status despartire 4: M-ai facut sa sufar enorm,ai adus o tristete care este o piatra prea grea si pentru un om trecut de mult timp prin viata.
Status despartire 5: Acum in clipa despartirii imi doresc ca sa te uit pentru totdeauna, ca totul ce a fost intre noi doi sa fie lasat in urma.
Status despartire 6: Probabil ca mi-ar lua luni intregi sa descriu ce negru imi e sufletul dupa aceasta clipa trista de despartire.Iti spun un singur lucru: Vreau sa uit de tine.
Status despartire 7: Inca din primele clipe am crezut ca esti aleasa/alesul, insa acum imi dau seama ca m-am inselat.Acum inainte de despartire iti urez numai bine si sa patesti ce am patit si eu.
Status despartire 8: Singur sunt in intuneric si meditez la clipa neagra in care ne-am despartit.Daca as putea sa indrept cumva lucrurile as face orce pentru ca macar cateva clipe sa le mai petrecem impreuna.
Status despartire 9: Fiecare cu drumul sau , eu pe o cale o voi lua iar tu pe cealalta.Acum in clipa despartirii nimic nu mai conteaza ,nimic nu mai e important.
Status despartire 10: Am sa intreb Zeii daca o sa mai gasesc vreodata o frumusete asemanatoare. Am vrut sa renunt la tot pentru tine dar vad ca tu vrei ca totul sa fie despartire.
Status despartire 11: Despartire, asta aud din gura ta.Daca chiar vrei sa ne despartim este problema ta.Eu nu o sa mai vreau sa ma mai impac vreodata cu tine.
Status despartire 12: Ma enervezi , mi-ai facut viata un calvar,m-am saturat de tine. Gata, pe viitor vreau ca atunci cand se va vorbi de tine , sa se vorbeasca doar de despartirea dintre noi doi.
Status despartire 13: Iti dau papucii si imi cumpar altii.Doar nu credeai ca pentru o singura pereche de papuci o sa impiedic despartirea dintre noi doi.
Status despartire 14: Chiar daca o sa ne despartim eu o sa te pastretrez in suflet mereu.Pentru mine ai fost ca o stea pe cer, iar bucuria pe care ,i-ai adus-o probabil nimeni nu o va mai aduce in sufletul meu.
Status despartire 15: La modul in care te comporti acum in pragul despartirii nu ma astept sa intelegi motivul pentru care ne despartim.Gata o sa pun punct la tot ce ai insemnat pentru mine pana acum.Totul va fi doar uitare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu