Statusuri:de intelepciune

Statusuri de intelepciune nr.1:

vitatza nu e roz,e exact cum este ea




Statusuri de intelepciune nr.2:

Unde dragoste nu e .... e redtube




Statusuri de intelepciune nr.3:

m-ai pliktisit!...da-te intr-o parte,e mai interesant ce s vede in spate!:D




Statusuri de intelepciune nr.4:

doua mere doua pere te sarut larevedere




Statusuri de intelepciune nr.5:

dc sa inventat scoala? ca cei destepti sa poata chiuli




Statusuri de intelepciune nr.6:

Deoarece oameni fara aripi nu pot fi numiti ingeri,ii numim prieteni.




Statusuri de intelepciune nr.7:

foaie verde solzi de pesthe,uite prostu cum citeste




Statusuri de intelepciune nr.8:

Ohh...Man esti super tare fato!!!....




Statusuri de intelepciune nr.9:

invidie




Statusuri de intelepciune nr.10:

nu privi in urma ta




Statusuri de intelepciune nr.11:

zambeste azi ca poate maine vei plange




Statusuri de intelepciune nr.12:

cele care ma crtica si ma invidiaza vor doar sa ma schimbe pt ca vad in mn ceea ce ele nu vor fi niciodata..;)




Statusuri de intelepciune nr.13:

crezi ca esti perfect nu crede asa tare pentru ca tu ai mai multe defecte ca si mine




Statusuri de intelepciune nr.14:

“:x Rea?cu cine merita...Copilaroasa?da pentru ca asa imi place...matura?cand vreau eu...bunul meu simt?depinde de al tau:x”




Statusuri de intelepciune nr.15:

mama de stil ai c frumoas esty-.....parka esty facut de mn




Statusuri de intelepciune nr.16:

Lume multa..oameni putini




Statusuri de intelepciune nr.17:

exista 3 categorii de oameni:oameni buni,oameni rai si soferi




Statusuri de intelepciune nr.18:

m-as baga intr-o relatie




Statusuri de intelepciune nr.19:

JuSt Me As I Am!!




Statusuri de intelepciune nr.20:

Iubirea imatura spune:Te iubesc pentru k am nevoie de tine.....iubirea matura spune:Am nevoie de tine pentru k te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu