Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

dea interesant




Statusuri pentru messenger nr.2:

nu uita maicata e doar a mea




Statusuri pentru messenger nr.3:

catana marian:-- Eram in banca.Citeam.Si cine crezi ca se aseaza in fata mea?Profa de mate.Ma gandesc eu : cum sa o bag in seama fara sa tipe la mine? Si-mi vine-n minte numele ei : Elena.O caut pe Facebook,ii recunosc poza,ii umblu pe profil,pe-acolo si vad ca-i place,ghici ce?Matematica!Ce fac?Soptesc:"Bai ce-ar merge-o ecuatie acum "La fix cat sa ma auda.Bai si scoate cartea frate...Ma scoate la tabla,imi da si-un 3,ne-mprietenim si pe Facebook...Foarte tare frate .




Statusuri pentru messenger nr.4:

foaie verde merisor tu dai buzz eu dau ignor.cioaba mihaita adrian




Statusuri pentru messenger nr.5:

JuMaTaTe El DaR Cu CeAlAlta JuMaTATe Ce Sa FaC?????:-??



:))=))




Statusuri pentru messenger nr.6:

cine a aprins becu sa stinga lumina




Statusuri pentru messenger nr.7:

la pestera lui mitica se aduna-o pasarica care zice uitea-sa sugi pu*a




Statusuri pentru messenger nr.8:

cn poate sa ziik repede ????? pililoi cu pila lunga a bagat pila in punga punga-n pila pila-n puga pililoi cu pila lunga




Statusuri pentru messenger nr.9:

In GrAdInA cu TrIfOi

Eu mA Cac sI tu Te-N FoI :D




Statusuri pentru messenger nr.10:

te-am crezut my best friend ...dra nu esti...te dai my best friend...dar nu esti....si degeaba esti my best friend daca nu imi esti alaturi.




Statusuri pentru messenger nr.11:

Iubita mea cu ochii ca cafeaua,

Cu buzele ca carameaua,

Ca cand aud ca canta cucul,

Ca cam asa-i cantarea lui,

Ma-ntreb: Ca care din mine

Ca care din tine,

Ca care din noi amandoi canta mai bine!




Statusuri pentru messenger nr.12:

eu nu injur nu beau nu fumez:bagamias pl mi-am scapat tigara-n bere




Statusuri pentru messenger nr.13:

de la masa am plecat cu kilu am vomitat

(de caracota stefan)




Statusuri pentru messenger nr.14:

sunt un trandafir crescut in inima ta promit sa fiu apa si pamant pt tine dar u promity k infloresti numai pt mn?




Statusuri pentru messenger nr.15:

Prietenii falsi sami dea buzz...azi fac prezenta!




Statusuri pentru messenger nr.16:

hai ia vezi k iti dau un tel in cap de til umplu cu apeluri nepreluate ......capu nu telu ;)):)):)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.17:

dnd te iubesc tuu nu iu besty tu ma bati eu tio bag nu ma deranja ca se intampla din nou




Statusuri pentru messenger nr.18:

Cei care zic sts despre blonde....inseamna ka si ei sunt blonzi ;)




Statusuri pentru messenger nr.19:

Is Soope'r Statusurile:))):))):X:*




Statusuri pentru messenger nr.20:

P3nTrU 0 ViAtZa SaNaToAsA CoNsUmAtZi MiNiM 2 LiTrI D3 Alc00L=)):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu