Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Nu-ncerca sa pari mai prost decat esti,.....k' s-ar putea sa-ti reuseasca...




Statusuri pentru facebook nr.2:

cotoiul din mine vrea pisicuta din tine...




Statusuri pentru facebook nr.3:

mel de la grasu xxl prea mult fum e cea mai tare




Statusuri pentru facebook nr.4:

Sunt extrem de generos cu tine,....dak nu ma costa nimik!




Statusuri pentru facebook nr.5:

Recunosk.....ai avantajul omului inteligent: poti face pe prostul ori de cate ori vrei!




Statusuri pentru facebook nr.6:

fite gesturi si tupeu asta e talentul meu




Statusuri pentru facebook nr.7:

mercenarul inimilor,.... va cucereste, va iubeste si la urma va buleste.......




Statusuri pentru facebook nr.8:

În femei si in franele de Dacie sa nu ai niciodata încredere !!!

:D




Statusuri pentru facebook nr.9:

cluburi




Statusuri pentru facebook nr.10:

Nu-ncerca sa intelegi femeia,.....iubeste-o!




Statusuri pentru facebook nr.11:

nu plangeti va rog....daca va spun ca mos craciun nu exista...:((:((




Statusuri pentru facebook nr.12:

Mersul ei de scena

Te baga in dilema...

Vorbeste ca o profesoara,

Cu un cuvant te baga-n boala...

Pozeaza in pozitii proprii..

Iar voi, TARFELOR, dati copy!




Statusuri pentru facebook nr.13:

Eu SuNt O FaTa EdUcAtA.

SUNT GENUL DE FETITZA PE KRE TU N-O S-O AI VREODATA!




Statusuri pentru facebook nr.14:

"Nu ma intereseaza k una k tine comenteaza despre mine:)...Sti si tu k iti trebe vreo 2 vieti divine k sa ajungi k mine:)):P




Statusuri pentru facebook nr.15:

Cumpar droguri? pentru relatii sunati-ma la numarul 112/955... ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului? rog seriozitate!




Statusuri pentru facebook nr.16:

te iubesc, Alex si te voi iubi mereu din toata inima :X:x:x:x




Statusuri pentru facebook nr.17:

Sunt fitooasaa?nu`ti convine?:-?...Zii lu Mata.. nu`mi zii mie:)):))




Statusuri pentru facebook nr.18:

Pui puiutz puisor tu dai bz eu dau ignosr......................va rog va rog nu mai aplaudati




Statusuri pentru facebook nr.19:

Vrei sa te injur?

Sa'mi bag inima in pieptul tau,sa'mi sugi sufletul si toata iubirea pe care ti'o port!

Sa te omor cu iubirea mea,sa te ia dragostea mea,sa ma fugareasca cu tine.

Auzi ? Sti ceva?

Ia mai du'te in sufletu meu ca m-ai facut sa te iubesc>:P




Statusuri pentru facebook nr.20:

nu cred k vrei sa stii ce gandesc cand o privesc pe mata!;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu