Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Baiatul:l-am intalnit pe printul William. Prietenul:da,da si yo ,vinde seminte pe London bridge.




Statusuri pentru messenger nr.2:

cf




Statusuri pentru messenger nr.3:

``In padurea cu alune aveau casa 2 catey Vine Gigi si le spune:-Nu treceti in turu' 3!!!``




Statusuri pentru messenger nr.4:

Nu da buzz k sperii vecinii! ;)))




Statusuri pentru messenger nr.5:

Doua furnici numarau o bila




Statusuri pentru messenger nr.6:

bagati idu alinbarboseelu si va zic statusuri haioase




Statusuri pentru messenger nr.7:

Ai fost alaturi de mn cand m-am imbolnavit,..,, ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul, ... ai fost alaturi de mine cand mi-am busit masina; ... mai plimba-te,.... imi porti ghinion! =))




Statusuri pentru messenger nr.8:

Mai bine nu mai citi statusul meu =))




Statusuri pentru messenger nr.9:

haii




Statusuri pentru messenger nr.10:

Catalin buletin da din coada si bea vin!

nu e funny de'asta am si pus-oo,

by me!




Statusuri pentru messenger nr.11:

Noi nu suntem normali,….

C-am fii banali;

Ori avem capul plin

De fitze, smenuri sau de vin,…

Ori suntem genii,…..

Dar foarte rar si vag….

Ne trebuie decenii….




Statusuri pentru messenger nr.12:

huuu bai latratorule steaua a ajucat foarte bine dar a fost o mica greseala!




Statusuri pentru messenger nr.13:

prost sa fii,noroc sa ai




Statusuri pentru messenger nr.14:

Je m'appelle OLEG,Je veni de la padure,Je gasi nevasta in pat,Se rande-vous cu alt barbat.




Statusuri pentru messenger nr.15:

Culmea zgarceniei: sa faci carti de vizita shi sa nu dai shi la altii!




Statusuri pentru messenger nr.16:

un bou de duce la magazin sh intreaba : aveti banane ? iar vanzatorul spune:numai maimutele mananca banane nu boul ca tine




Statusuri pentru messenger nr.17:

Ai ochi frumoși !........Păcat că se uită unul la celălalt.




Statusuri pentru messenger nr.18:

culmea zgarceniei: sa te uiti peste ochelari de frica sa nu-i uzezi...




Statusuri pentru messenger nr.19:

un intelept mia spus odata...dai un pumn in gura si fugiiii:))




Statusuri pentru messenger nr.20:

nsbnbsh



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu