Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

... Ce ToT razy asha la mn taci draq din gura ca faci lag ... ;))




Statusuri faine nr.2:

Te-ai nascut doar dintr-o explozie de cauciuc.....




Statusuri faine nr.3:

numele meu este seby da toti prietenii mei imi spun BAAAA !




Statusuri faine nr.4:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,........wow cati fraieri imi citesc statusu




Statusuri faine nr.5:

consumul excesiv de fasole fac grav besinilor :))))))




Statusuri faine nr.6:

Care este culmea mecanizarii:...,,,mananci fan si caci baloti




Statusuri faine nr.7:

...cum draq sa am incredere in tn....cand nici eu nu am in mn....odata am vrut sa ma besesc si m-am kkt p tn...:)):>




Statusuri faine nr.8:

Stai nu te arunca ....

Ba da ma arunc....vin-o si u cu mine....

Bine dupa tine ...

....

Stati ma acolo si macati maimute ca bananele:))




Statusuri faine nr.9:

Matile VOASTREE




Statusuri faine nr.10:

Sunt singur si sunt sigur ka si tu esti sigura ka nu mai vrei sa fii singura




Statusuri faine nr.11:

Cand vii de la scoala primul lucru care il faci este: o iei pe mata'n brate si ii zici cu dragoste mama am luat o nota foarte buna azi mata : ce nota ?tu: doi mama ce nota e mai buna?




Statusuri faine nr.12:

dumnezeu m-a creat p mn

s n s plictiseasca d tn! :))




Statusuri faine nr.13:

I:Cum se invita doi gay la restaurant ?

R:Imbuci ceva? :)):))




Statusuri faine nr.14:

sunt 3 miracole pe lume

1)nimeni nu poate sa intre in frigider

2)toatalumea citeste si incearca

3)razi pentru ca au fost am2 adevarate




Statusuri faine nr.15:

dnd la pescuit nu dati buzz ca imi speriati pesty




Statusuri faine nr.16:

Bula Si Strula Se Plimbau...La un momentdat Bula il intreaba pe Strula:

-Ai citit,ma,cartea?

La care Strula raspunde:

-Care carte,ma?

Bula ii zice:

-Aia,ma!Doi chelbosi se trag de par!:)):)):)):)):))




Statusuri faine nr.17:

daca femeile erau bune ,Dumnezeu NU mai inventa BARABATI!




Statusuri faine nr.18:

ma dau cu sania in frigider si gasesc un porc mistret el imi zice taci si manancama ca de nu te F




Statusuri faine nr.19:

cel mai prost om e acela kre crie pe coliva,,LA MULTIANI!'' :))




Statusuri faine nr.20:

1,2,3,4,5,6,7,8,9 waw uite catzi prosti imi citesc sts!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu