Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

daca un picior de-al tau ar fi pastele si celalalt craciunul mai primi intre sarbatori




Statusuri faine nr.2:

the status is loading...please wait...




Statusuri faine nr.3:

ho...ho...ho a venit mosu ascundete:)):)) bagte sub masa nu te gaseste:)):))




Statusuri faine nr.4:

Va doresc sa-veti la masa de craciun urmatoarele delicatese:mamalingincur,,,cartofuti prajiti si ceputaverde




Statusuri faine nr.5:

miemi vorbesc banii,de ma crezi nebun,nebun ejti tu,cum merg la bar bani imi spun la revedere!shi eu le spun drum bun!shi ei imi mai spun:dar dc ma dai asa??akm mailuat shi akm ma dai.crezi ca rachiu cel iei pe mine e mai bn decat mine???dak crezi asta mancameai plm de bou,eu in ban,mai scump decat banu.fre.....rachiu ii rachiu mai ieftin shi mai rau la gust decat rachiu.=))




Statusuri faine nr.6:

Dnd....bunika la pc nu da buzz ca se sperie




Statusuri faine nr.7:

mancarea pescarlui de zi cu zi: -Dimineata:crapi de foame.... -Amiaza:somn de voie.......... -Seara:stiu ca nai........




Statusuri faine nr.8:

iti dau un miliard daca nu citesi acest status




Statusuri faine nr.9:

Azi sunt darnic , va las sa imi sugeti pu-a




Statusuri faine nr.10:

Dragul meu iubit,scump si zapacit,

Cand am primit acest bilet ma aflam la cabinet

Cand am primit a ta scrisoare ma aflam la cacastoare

La umbra deasa ma cacam

D iarba lunga ma tineam

Cu foaia lata ma stergeam si la tine ma gandeam…

Pa bogdan




Statusuri faine nr.11:

DnD si DNFD...pentru toti fanii mei un simplu Te-am pupat si la revedere!




Statusuri faine nr.12:

nu beau,nu fumez,nu injur...ptiu bagami as p**a iar mi am skapat tigarea in bere




Statusuri faine nr.13:

Cete legeni codrule Fara palme fara pumni Cu craci la pamant




Statusuri faine nr.14:

cand am primit a ta scrisoare ma aflai la kkstoare sh de bucuria ta nu mam mai putut caca...:))




Statusuri faine nr.15:

Merge Bula la scoala si il intreaba invatatoarea pe Bula:-Mai Bula tu sti ce este patria? -Nu, doamna invatatoare -pPatria este mama noastra, zise Ionut-Ei, Bula ce-ai dedus din asta?-Ca sant frate cu Ionut




Statusuri faine nr.16:

am o lamaie ..........................care vrea la m**e ??????? =)):))




Statusuri faine nr.17:

Iubirea este k o floare...te pisi pe ea si creste mare:))




Statusuri faine nr.18:

Te iubesc

Te doresc

Da'te draku ca glumesc! :P




Statusuri faine nr.19:

unde-i unu nu-i putere unde-s doi puterea creste si butoiul plin cu bere se goleste



By:AleX




Statusuri faine nr.20:

Traiasca mama ! :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu