Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Ai ceva sa-mi spui?!.....Abtinete!!!! =)))




Statusuri pentru messenger nr.2:

don.t be sad,don.t feel blue.... Frankenstein was ugly too!




Statusuri pentru messenger nr.3:

Esty Prea Prost Pt. Secolul Asta, Teleporteaza-te In Trecut:)




Statusuri pentru messenger nr.4:

Colo'n deal la barabula si-au pierdut ciobeni p**a si-au gasito fetele si se f*t ca iepele :)):)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.5:

Consumul excesiv de : Teme , scris, si invatat dauneaza grav sanatatii . ;))




Statusuri pentru messenger nr.6:

te iubesc

te doresc

dute draq ca glumesc

[:))]




Statusuri pentru messenger nr.7:

nu te compara cu nimeni..totzi sunt mai buni




Statusuri pentru messenger nr.8:

stii cat tzin la tine??itzi zic eu...nu stii pentru ca nu ti-am zis niciodata si nici nu imi citesti gandurile




Statusuri pentru messenger nr.9:

Vad voci...Aud umbre..dar nu sunt nebun.....:)




Statusuri pentru messenger nr.10:

doi copii numarau o bila...sau plictisit si au traso pe nas :)




Statusuri pentru messenger nr.11:

Tata : Fiule zimi o minciuna .

Copilul : Tata !




Statusuri pentru messenger nr.12:

ba hahalerelor va dau 20.0000 euro lasa-tima in pace




Statusuri pentru messenger nr.13:

is bat tzapan...




Statusuri pentru messenger nr.14:

te iubesc asa cum n`am iubit pe nimeni

knd imi dai 1000 de euro??




Statusuri pentru messenger nr.15:

nu fumati in pat...k nici noi nu facem sex in scrumiera...




Statusuri pentru messenger nr.16:

pff costa prea mult pt status 1 leu nu am ati :)) am doar 50 de bani :))




Statusuri pentru messenger nr.17:

Dau 1.0000.000 de euro pentru cei care imi citesc statusul de0 ori!




Statusuri pentru messenger nr.18:

love is in the air..pacat ca bate vantul:D




Statusuri pentru messenger nr.19:

mai ori virgin ori nimik!




Statusuri pentru messenger nr.20:

fir`ai u de idiot

k te misti ca un robot

si mereu ma parasesti

spunandu-mi k ma iubesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu