Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

te caut pe tn....unde esti?sub pielea ta...sunt gripa!!!11




Statusuri de viata nr.2:

cand se joak pe langa masini copii pot crea accidente. dar cand se joak in masina adultii, pot creea accidental copii.:))




Statusuri de viata nr.3:

Te iubesc, oriunde ai fi!

Ramai acolo, nu te intoace!




Statusuri de viata nr.4:

te iubesc in still fitzos pe sistem perikulos -:x by:nicoleta




Statusuri de viata nr.5:

frumoasa mea de d'inainte,

ti-am dat un pumn,

ti-am scos un dinte

si regret iubirea mea

ca nu tiam scos si o masea ...




Statusuri de viata nr.6:

Alo!Alo! Te`am sunat sa`ti spun

Alo!Alo! D-te dracu' de nebun

Alo!Alo! Te rog inchide telefonu`

Ca vorbesti cu mine

Si mata iti ia tonu`.

Alo!Alo! Mai vrei ceva?

Alo!Alo!Eu fac ceva pe fata ta

Alo!Alo!te rog inchide mai repede

Alo!Alo! Ca s-ar putea sa vin si sa`ti tai urechile!!!

:)))=)))




Statusuri de viata nr.7:

Era Bula la scoala si

profesoara ii pune o intrebare , raspunde corect!

Ii mai pune o intrebare.

-Bula, care este capitala Japoniei!!!

Bula raspunde:

->Tot io!!

Profesoara zice:

-Foarte bine, stai jos!!!

....Da' profesoara a inteles Tokio !! Hai ca v-ati prins!!!

VOT PLZZZ




Statusuri de viata nr.8:

afara ninge linistit, in soba arde mama; de lustra tata'i spanzurat si eu ma tai cu lama; cu soru'mea eu m'am batut pe viata j pe moarte si akuma zace la pamant cu 8 cutite in spate;

frati-mi'o pe balcon: sa sara, sa nu sara, eu il imping si-i spun pardon: si akuma zace afara....




Statusuri de viata nr.9:

Fiecare iubire are un balcon ca Romeo si Julieta, pe care mai tarziu se intind rufe…




Statusuri de viata nr.10:

Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !




Statusuri de viata nr.11:

cere si ti se va da.........un sfat...eventual




Statusuri de viata nr.12:

Nu esti decat o marioneta sa-ti dai impresii esti vedete..ma faci sa rad esi chiar PENIBIL...dar tu e crezi IREZISTIBIL!!!...




Statusuri de viata nr.13:

Exista 2 tipuri de barbati:FRUMOSHI(aia cu bani,masini,etc...)shi PIETONI(aia care nu au nika,is uratzi si merg pe jos:):)):)))




Statusuri de viata nr.14:

eu ma uit frumos la tine si ma gandesc daca e bine, mi- sa nu te caut ca pe elodia si sa nu mai stiu de tine, daca ma indragostesc ,plang si eu si cioaca pana va gasesc




Statusuri de viata nr.15:

Esti fericit si plin de viata chiar daca nu ai mai mancat nimic de ieri dimineata !!!




Statusuri de viata nr.16:

Nu mai betzi apa!! pestii fac sex in ea...




Statusuri de viata nr.17:

Cad pe scari ... D N D !




Statusuri de viata nr.18:

Vasilica pe nevrute s-a lovit cu ceva-n frunte :)) WWWWot....pleaseeee




Statusuri de viata nr.19:

culmea prostiei: sa impingi o baba pe scari shi s-o intrebi dc fuge....plss vot




Statusuri de viata nr.20:

clasa=sala de tortura,catalogul=dusmanul nr1,carnetul de note=dosareleX,cancelaria=zona crepusculara,sefa clasei=asasinul din umbra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu