Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

sunt o fata cu tupeu si fac numai ce vreau eu, cand e vorba de iubire fac un loc si pentru tine




Statusuri faine nr.2:

daca ai vointza potzi muta shi muntzii.....dak ai creier,ii lasi acolo k nu te deranjeaza...=))




Statusuri faine nr.3:

emo girl vs emo boy:

emo girl: vrei sa ne mozolim?

emo boy: nu!

emo girl: vrei sa facem sex?

emo boy: nu chiar.

emo girl: vrei sa plangem?

emo boy: asta vroiam sa fac inainte de a ma intrerupe.




Statusuri faine nr.4:

DnD..invat pisica sa latre!!!




Statusuri faine nr.5:

afara e frig,si-n casa arde focu' , iar noi pe langa mama stam,ca tata-i beat ca porcu'...:)):)):)):)):)):))




Statusuri faine nr.6:

te iubesc...:-* te doresc...:-* du-te dreq' ca glumesc:))




Statusuri faine nr.7:

1,2,3,4,5 cati prosti imi citesc sts :P




Statusuri faine nr.8:

Se intalneste un vampir cu o curva

VAMPIRUL: Ggggggaaaaaagggggggaaaaaaa iti sug sangele!!!!

CURVA: Si cei daca sugi sangele...

eu nu fac asa de urat ca tinee!!!!

:))))=))))))!!!!




Statusuri faine nr.9:

super tupeu: sa te duci la scoala sa te urci pe ea si sa strigi: CINE VREA SA FACA SEX CU MINE? culmea tupeului: sa te urci iar pe scoala si sa zici: nu mi-a ajuns partida asta!!!




Statusuri faine nr.10:

tupeu ku karuuuu.....




Statusuri faine nr.11:

Vaca portocalie la brutarie: as dori doua franzele albastre.



Brutarul: ne pare rau, nu avem decat baghete verzi.




Statusuri faine nr.12:

123 am cate femei vrei,345....de gagici,...




Statusuri faine nr.13:

panaramele nu sunt alesele mele si tu esti una dintre ele




Statusuri faine nr.14:

ursuletul meu de plush

ce zici iubi ?

facem un dush

in cearsaf sa ne bagam

ce zici iubi,

incercam?




Statusuri faine nr.15:

de prietenie




Statusuri faine nr.16:

Salutul romanilor in Franta (intinzand mana): Donne moi s'il vous plaîte! xD




Statusuri faine nr.17:

afara ploua linistit si-n casa merge netu , iar noi un fulger asteptam ca sa se ia curentu :D




Statusuri faine nr.18:

cand eram mic faceam cu mana la politai acum ca am crescut le arat doar un deget




Statusuri faine nr.19:

afara-i frig si innorat....in soba arde mama...tata-i de-o lustra spanzurat ,iar eu ma tai k lama.... ( nu mai scrieti poeziii despre emo ...k va ia draq) :))




Statusuri faine nr.20:

stiti de ce arunca oltenii ceasul pe geam?..ca sa vada cum zboara timpul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu