Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

EU SUNT VISS SI TU ESTI PAF,EU SUNT SMEKER,TU ESTI PRAF,EU SUNT TARE,TU JEGOS,EU SUNT BOSS SI TU ESTI PROST.




Statusuri funny nr.2:

......si zice-o tipa:

-da-i unui barbat mana libera si.....te trezesti cu ea cine stie unde...




Statusuri funny nr.3:

In padurea cu alune aveau casa 2 pitici, vine pupaza si spune...MARSH...MARSH cu voi de-aici!




Statusuri funny nr.4:

eram o data la un bar..

doi prosti se certau...

pe unu al chema Niculae

si pe celalalt marina

ei se apucasera sa se certe de la un gard

vine un politist si ii intreaba...

-ce facety mai, taranilor aici?

-uite, dom-politist, asta mi-a mutat gardu' si mi-a furat si nevasta!

Marian zice: ba, nu i-am furat-o, ea a venit la mine ...




Statusuri funny nr.5:

doar mintea ta iti cunoaste cu adevarat gandurile.....




Statusuri funny nr.6:

javrele sunt invidioase

curvele geloase

penalele jegoase

va adunati mereu,mereu

ka sa ma barfiti la greu

dar va torn benzina-n gura

sa luati foc.....k n-am masura

by ary (italya firenze)




Statusuri funny nr.7:

CULMEA NESIMTIRII:

-SA IMPINGI O BATRANA PE SCARI SI SA O INTREBI DC SE GRABESTE




Statusuri funny nr.8:

diana: indiferent de rezultat steaua este de rahat,indiferent de rezultat steaua,dinamo,barcelona...sunt de rahat:)):)):)):)):)):)):-l:-l:-l




Statusuri funny nr.9:

pentru iubite




Statusuri funny nr.10:

te iubesc ......te doresc........te visez......te pwp.....te ador..te iau in brate...ma ei in brate....te sarut........ma saruti...........dar , deodata ma trezesc din somn........(dadea mama cu aspiratorul)




Statusuri funny nr.11:

de fericire




Statusuri funny nr.12:

berea fara alcool ii ca femeia gonflabila




Statusuri funny nr.13:

Daca eu sunt subiect de barfa, tu nebunoo esti o tarfa !!




Statusuri funny nr.14:

da...imi plac si sunt foarte amuzante doar ca acum n-am chef de ras ca is supi pe o prietena de a mea




Statusuri funny nr.15:

misto sts aporoape toate




Statusuri funny nr.16:

Ce este boul:un animal prost care crede tot ce i se spune;))




Statusuri funny nr.17:

Te-nseli.....nu esti prizonierul sortii,....ci al propriei tale minti




Statusuri funny nr.18:

o clasa are o teza cu subiect unic si profesorul le explica cum sa scrie numele dand un exemplu-Popa Andrei; dupa teza cand s-au apucat sa le corecteze, toata clasa se chema Popa Andrei




Statusuri funny nr.19:

pe mn ma cheama BOC va rog sa imi ziceti BOCCIU




Statusuri funny nr.20:

auzi ba,... ai gustat cireasa de pe tort?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu