Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

......Buna.....Buna....vrei sa facem schimb de guma ? Nu-i ku zahar da e buna




Statusuri de prietenie nr.2:

am si io status dar nu vi'l arat ;)




Statusuri de prietenie nr.3:

Inceteza cu ''gogosile '' tale, k-mi cad greu la stomac !




Statusuri de prietenie nr.4:

daca vii o sa te-astept...daca pleci o sa te-astept in continuare sa mai vii...daca te mai gandesti inca sa vii....da-te draq ca s-a facut deja coada la usa




Statusuri de prietenie nr.5:

fumam flori ilegale..fara petale.mugurii sunt singurii ce ne scot din balamate...si doare de fiecare data knd fumam si deliram deliram deliram




Statusuri de prietenie nr.6:

DND.....imi bat coasa




Statusuri de prietenie nr.7:

statusuri de logare




Statusuri de prietenie nr.8:

mai bine cu bicicleta la paja decat cu bugati la serviciu




Statusuri de prietenie nr.9:

Invisible pentru idioti cu intrebari stupide..




Statusuri de prietenie nr.10:

picioru si pula vb ca intre prieteni :bai pulo bai sa sti k duc o viata buna k stapanu are mereu grija de mn!!!!!pula:la mn e jale ,stau in intuneric umezeala dar seara e cel mai greu k am un stapan nehotarat ma baga ma scoate ma baga ma scoate pana cnd ametesc vomit si adorm




Statusuri de prietenie nr.11:

prietenie fumata...




Statusuri de prietenie nr.12:

Cand te certi cu cineva..invata sa pui piciorul in prag..insa,eu nu voi face asta..de ce?! Ca sa mi-l prinda in usa si sa mi-l rupa? =))




Statusuri de prietenie nr.13:

Oricine are dreptul sa fie prost , dar unii abuzeaza de acest privilegiu ...




Statusuri de prietenie nr.14:

...Am InTrEbArI De pUs RaSpUnDuRi dE dAt LuCrUrI dE AsCuNs Si OaMeNi De UiTaT...




Statusuri de prietenie nr.15:

Ca voi gasesc in Recycle Bin

Ca mine doar pe Google




Statusuri de prietenie nr.16:

ce nu te omoara ,te face mai puternic ...arat destul de bine dar thu m faci s arat si mai ￿
Esti intr-o camera cu 1 leu, 1 crocodil si 1 manelist, ai 1 pistol si 2 gloante.... C faci???? :D.......... Tragi in manelist d 2 ori:D




Statusuri de prietenie nr.17:

Femeile...sunt ca locurile de parcare : cele bune sunt ocupate iar cele libere sunt pentru handicapati.




Statusuri de prietenie nr.18:

La lumina unui felinar stins, cand un caine mort latra la luna m-am gandit sa-ti astern cateva randuri cu lopata caci cu furk se risipesc. Traind in Filipine, departe d figura ta d bidon turtit m-i s-a facut un dor nebun de tn d m-am aruncat in fata masinii d calcat. Bey figura geometrik, pauza intre masele, baga-ti mintile intre dinti k dak iti dau una te fac afis si te pun la spectacol si dak iti mai dau una iti bag copii la cheltuiala. Dak te intereseaza adresa mea adu-ti aminte k la 800 km ai intalnit o fata care facea colectie d prosti. Si dak te intereseaza la ce liceu invat afla k sunt la liceul de smecheri, anul 3 si dak vrei sa-ti demonstrez iti scriu formula chimik:bey molecula de H2 ce crezi k te-ai smecherit.. mai bn studiaza cutia craniana si vezi k e univers proportional!




Statusuri de prietenie nr.19:

dai cu praf de mers k pierzi serialu:))




Statusuri de prietenie nr.20:

Mai bine taci si doar pari prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu