Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

tanara, 21 d ani, bruneta, funny, devreme akasa.... caut insotitor pentru Bal (la facultate)... cine se ofera ? dau o bere :))




Statusuri pentru messenger nr.2:

In Noaptea Asta Ma Prostituez... Cine Ma Scoate La Un Suc??? ;;)




Statusuri pentru messenger nr.3:

BAT gaina cu lantu




Statusuri pentru messenger nr.4:

Ma numesc Tionping Tiondes sunt Ambasador chinez , sunt nepotul lui F*ck bine ., si pe Mamicata si Pe tine :)




Statusuri pentru messenger nr.5:

Manelisti Rokeri




Statusuri pentru messenger nr.6:

te iubesc si te ador ca pe-un pui de curca chior :x




Statusuri pentru messenger nr.7:

FIDELITATEA,....o prostie,....k doar

lumea evolueaza si e pacat sa nu profitam de asta!!!




Statusuri pentru messenger nr.8:

Smoking??? Nuuuu,l-am lepadat, daka vrei da-mi cravata!




Statusuri pentru messenger nr.9:

Q: Dar de ce nu se umbla duminica prin padure ?

A: Ca zboara elefantii din floare in floare.




Statusuri pentru messenger nr.10:

Vreau sa stiu si eu...de ce de fiecare data cand ma uit la statusul tau imi vine sa merg la buda?




Statusuri pentru messenger nr.11:

Ce bine arati,... parca ma plictisesc!




Statusuri pentru messenger nr.12:

daca stii sigur ca eshti un pui de smecheras,.. da-mi un buz




Statusuri pentru messenger nr.13:

Toate fetele sunt bune...Bune de nimic sau bune la ceva:p




Statusuri pentru messenger nr.14:

Te iubesc necontenit, ca pe-un vrabioi turtit!




Statusuri pentru messenger nr.15:

pt tara si popor.... yo fak plinu-n rezervor




Statusuri pentru messenger nr.16:

amandoi pe vecie impreuna




Statusuri pentru messenger nr.17:

Am uitat pe ce site era sts ala: minte de copil ,iubire nebuneasca TE IUBESC si nu-’mi pasa! Si mai era, dar nu mai tin minte si-’mi place sts asta ..imi puteti spune voi?plss




Statusuri pentru messenger nr.18:

bula zice :

mama !! tata iar se joaca ...




Statusuri pentru messenger nr.19:

esti un sinistru...sinistrule!!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

stiti care este culmea culmii??? sa aiba puricii paduchi:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu