Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

AI BANI? DA,,,CE FACI PRIETENE:)UN VOT




Statusuri tpu nr.2:

Bula la sc....doamna prof il intreaba pe Bula:

-Ce este patria?

-Nu stiu!

-Stai jos prostule!

-Vasile ce este patria?

-Patria este mama mea

-Bravo!

-Bula ce este patria?

-Patria este mama lui Vasile

-Prostule e si mama ta...inteles??????

-Intele...

-Ce-ai inteles???

-Ca sunt frate cu Vasile...

-Doamne...

-.......................................




Statusuri tpu nr.3:

am primit din departare numai sticle si borcane si in semn ca te iubesk toate in cap ti le trantesk




Statusuri tpu nr.4:

Buzz cat de mult nu va raspund




Statusuri tpu nr.5:

fetele bune ajung in rai... iar cele rele unde vor ele;)




Statusuri tpu nr.6:

Nu lucrez in weekend si in zilele care se termina cu ? i ? ;)




Statusuri tpu nr.7:

Uneori,stau sh ma gandesc,

Doamne,nu shtiu qm sa`i multzumesc,

Qm..Sa`i multzumesc pt tot c a facut,

Mi`a dat curaj s devin cn aqm sunt

K m`a intarit.."Fata,mergi inainte.

O s ai parte sh d fapte,nu doar d qvinte.

Oric ar fi,voi fi aici mereu.

Shtii bn t potzi baza,ai sprijinul meo".

Mi`ai dat Doamne tot ce`i mai frumos,nu s putea,

Mi`ai dat sperantza s`o traiesc,sh`o traiesc prin ea,

Mi`a fost alaturi zile bune sh noptzi grele,

Knd plangeam din despartziri sau barfe rele.

Mici copii,ea mereu m apara,

Aqm k`i mare,e k sh mama mea

M alinta,m rasfatza kt s poate,

Sh da sh qm sa ma trezesc la realitate.



[by andrushka din 39:x[A]..:X]

:*




Statusuri tpu nr.8:

romanu moare de foame...cu BMW la poarta:))...by Val3ntyno




Statusuri tpu nr.9:

ce inseamna adidas All Day I Dream About Sex ;)




Statusuri tpu nr.10:

catelul frumos vrea sa roada un os osos dar nu poate sta in cotetul lemnos ca nui prea luminos




Statusuri tpu nr.11:

dak in pascani n`ar fi politie s`ar bate lumea k in suburbia 13 :)):))




Statusuri tpu nr.12:

Ce Nu tE doBoaRa .. Te IntareSte ji te invaTZa sa fIi Mai PutErNic ;)




Statusuri tpu nr.13:

ala, bala portocala... mortzi masii vine scoala




Statusuri tpu nr.14:

Viata e scurta , asa ca profita de ea !!!! (cat mai ai timp)!




Statusuri tpu nr.15:

Eu vreau tripleti. Tu vrei gemeni. Te invit la mine sa vedem cine castiga... :>




Statusuri tpu nr.16:

add request pending




Statusuri tpu nr.17:

nu pot mima fericirea,....la mine asta nu tine!




Statusuri tpu nr.18:

Fetele bune ajung in rai iar fetele rele unde vor.




Statusuri tpu nr.19:

Daca vrei ceva nu-mi spune acum spune-mi maine la ora asta




Statusuri tpu nr.20:

uneori ii sunt recunoscator telefonului ca n-are semnal...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu