Statusuri:funny

Statusuri faine nr.1:

-Chelner,in supa mea se afla o musca

-Nu va faceti probleme,nu manca prea` mult...=]]




Statusuri faine nr.2:

Iertare



iertare!sunt ca orice proasta! iertare!

in loc pt teza sa invat,vorbesc pe mess q un jegos! iertare!

sunt ticaloasa peste care , dak vede un calculator in zare, pe toata lumea calca in picioare! iertare!

dar netule,tu nu m`ai parasit knd pe mess q toti prostii am vorbit!

iertare!

m`am indoit de a ta conexiune si nu credeam k mergi asa de bine!

iertare!



by Claudiia si Biianca cele doua poiete=))




Statusuri faine nr.3:

Fak ce vreau.........shy nu-tzy vreau bine!




Statusuri faine nr.4:

N-ai avea parte de soare......nici de o dragoste mare..........

........de nu-mi lasi loc de parcare! ;))











N-ai avea parte de soare......nici de o dragoste mare..........

........de nu-mi lasi loc de parcare! ;))




Statusuri faine nr.5:

Dragostea este efortul unui barbat de a trai cu o singura femeie...




Statusuri faine nr.6:

astazi e intalnirea cea mai...,ma imbrac, iau cel mai frumos sacou pe mine, pun in picioare ceva si ma duc la intalnire; (dupa 20 de minute)gata, am venit;arunc sacoul de mine: ahh, ce bn a fost la WC!




Statusuri faine nr.7:

RECICLEAZA-TI imaginea aia sifonata,.....apoi scoate-o in lume !




Statusuri faine nr.8:

INTERZIS BĂRBAȚILOR SUB 12 ANI



N-alergați niciodată după mașini și femei , că vin altele !

Posibil, când vin , să nu mai aveți nevoie de ele .




Statusuri faine nr.9:

Haide sa f*tem muste eu le f*t si tu le ti intre buze...:D:D




Statusuri faine nr.10:

bula si cu strula au mers la schoala ia daty profesoara un test bula la punctul c a scris nu stiu strula a vrut sa copieze dupe el si eu a scris la punctul c nici eu =))))))))




Statusuri faine nr.11:

Doamne iti cer:

Cunostinte pentru a-mi intelege seful,iubire pentru a-l ierta,rabdare pentru faptele lui,pentru ca Doamne,daca iti cer putere si tu imi dai putere ii fut una de nu isi mai revine in veci




Statusuri faine nr.12:

DnD Ka Va SpArG




Statusuri faine nr.13:

datar dumnezo bube pe cur shi maini scurte sa nu te poti scarpina:))=))




Statusuri faine nr.14:

Bula si Strula stau la povesti.Strula il intreaba pe Bula:

- Ce faci cand un vapor pleaca?

- Nu stiu!

- Ce faci cand un om se ineaca?

- Nu stiu!

- Ce faci cand este coada la piata?

- Nu stiu!

- Ce faci cand doi oameni se bat?

- Nu stiu!

- Esti prost!

Bula suparat merge la maicasa acasa sa o intrebe :

- Mama ce faci cand pleaca un vapor?

- Ii faci cu batistuta!

- Ce faci cand un om se ineaca?

- Il traci cu colacul la mal.

- Ce faci cand este coata la piata?

- Stai la rand!

- Ce faci cand doi oameni se bat?

- Chemi politia!

Merge Bula inapoi la Strula , foarte fericit ca stie raspunsurile.Strula il intreaba:

- No bula, stii?Ce faci cand un vapor pleaca??

- Il tragi cu colacul la mal.

- Ce faci cand un om se ineaca?

- Ii faci cu batista!

- Ce faci cand este coada la piata??

- Chemi politia!

- Ce faci cand doi oameni se bat?

-Stai la rand.




Statusuri faine nr.15:

Exista doua feluri de oameni:

cei care ma plac, si cei care sa se mai duca in pola mea !!!

...by kitty4u_eu...




Statusuri faine nr.16:

Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine.




Statusuri faine nr.17:

Evitati excesul de:Iubire,Dragste si Sex:))




Statusuri faine nr.18:

daca si cu parca se plimbau cu o barca ...daca nu venea parca se plimba




Statusuri faine nr.19:

Nu-mi dati sfaturi stiu sa gresesc si singur




Statusuri faine nr.20:

am avut un cosmar groaznic azi noapte....se facea ca tot trageam de o usa pe care scria IMPINGE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu