Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Papusa Tuturor......Jucaria Nimanui




Statusuri de prietenie nr.2:

sa trecem la fapte k....de vorbe m'am saturat




Statusuri de prietenie nr.3:

bai frate, du-te si bea; daca nu ai bani,..... cerseste :))




Statusuri de prietenie nr.4:

Cei care nu au loc de mine...sa stea inghesuiti..;)




Statusuri de prietenie nr.5:

nu mai suferi de fitze..cand vorbesc sa iti iei notitze...doar un pui de smeker esti...mai ai mult pana o sa cresti...by gutza




Statusuri de prietenie nr.6:

eu imi f*t viata, viata ma f**e pe mine ... suntem un cuplu fericit si ne simtim bine!




Statusuri de prietenie nr.7:

AlA, BaLa, PoRtOcAlA,

Ma PiS Pe CiNe-A FaKuT ScOaLa!




Statusuri de prietenie nr.8:

foaie verde maracin date-n mata de cretin vot pliz




Statusuri de prietenie nr.9:

Cand apa va canta

Si muntii vor dansa

Atunci eu cu drag

te voi uita




Statusuri de prietenie nr.10:

Piciorul drept ii craciunul si piciorul stang ii pastele vrei sa ne intalnim intre sarbatori???:D




Statusuri de prietenie nr.11:

nu's bolnav nam nicio boala sufar de mahmureala :))




Statusuri de prietenie nr.12:

iubirea nu se gaseste la orice colt de strada...iubirea trebuie sa o cauti pana la sfarsitul vietii..deshi de multe ori apare de unde te astepti mai putin..asha ca asteapta....shi viseaza in continuare la clipa accea.8->




Statusuri de prietenie nr.13:

Membru al asociatiei nationale "darma-s-ar scolile"




Statusuri de prietenie nr.14:

Toţi îţi vor binele. Nu ţi-l lăsa luat!




Statusuri de prietenie nr.15:

Statsuri de dragoste triste




Statusuri de prietenie nr.16:

"Dak ochii mei sunt prea tristi...t rog sa nu insisti... Nu ma pune sa zambesc...n'am sa reusesc...Si nu o sa pot sa fiu altcineva...doar pt placerea ta!!!" ~ ~ ~by cRy~ ~ ~




Statusuri de prietenie nr.17:

Bat si f*t ca masina de cusut




Statusuri de prietenie nr.18:

dragutza shi fitzoasa shi la zdrentze le dau in klasa




Statusuri de prietenie nr.19:

Da , tocmai ce ai citit un status , sper ca eshti mandru de tine !!!




Statusuri de prietenie nr.20:

Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu