Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

ma duc luni ca sa ajung marti sa sa ma uit miercuri cand ajung vad k ii joi si ma uit si vad cai vineri si ce rost are sa ma duc sambata daca duminica nu se lucra=)) super tare




Statusuri funny nr.2:

zambeste...maine sar putea sa fii stirb:))




Statusuri funny nr.3:

dute lent si vino tare pentru nime n-ai valoare:)):




Statusuri funny nr.4:

DnD.Cine nu ma inghite sa ma suga...nu musca!!!




Statusuri funny nr.5:

nu lucrez in weekend sh in zilele care se termina cu ''i''




Statusuri funny nr.6:

Exista doua feluri de telefoane. Al meu si restu:P:P:P




Statusuri funny nr.7:

Ne-am indragostit ca draqu tu de mine eu de altu




Statusuri funny nr.8:

sanatate si virtute s-avem bani s-avem ce.....bea !!!




Statusuri funny nr.9:

imi e asa de dor de tine dar stai ca team vazut azi




Statusuri funny nr.10:

cand vei fi mamica la bucatarie sati aduci aminte de copilarie




Statusuri funny nr.11:

poezie poezie p**a mea e de hartie daca ar fi de ciocolata fetele mi-ar mancao toata!!:))




Statusuri funny nr.12:

bai...sunt la spital...mi-am rupt picioru...a dat mosu cu sania peste mine:))




Statusuri funny nr.13:

ma uit la luna te vad pe tine, ma uit la soare te vad pe tine,ma uit in departare te vad pe tine DA date draq odata din fata mea




Statusuri funny nr.14:

Draga mea chiftea prajita tinichea mototolita iti trimit din departare un colac si-o lumanare si ca semn ca te iubesc cimitirul ti-l doresc...




Statusuri funny nr.15:

mai...care aveti de aface cu me...mergeti la dracu k oricum eu sunt acela:))




Statusuri funny nr.16:

DAK IMI DAI DOUA FALCI IN PUMNI TE TRIMIT IN URGENTA...!




Statusuri funny nr.17:

Baba cloantza intra-n sat,

Si in fund m-a scarpinat

Impreuna sa ne futem

Amandoi sa ne vedem.



Sa ne vedem intr-o vara

Sa ne futem si noi iara

In fund iar m-ai scarpinat

Si in cur tu m-ai mancat :))

Tu esti baba cloantza ! =))




Statusuri funny nr.18:

bula era print si cauta o printesa sa se insoare a gasit in irlanda si imparatu sa fie sigur ca nu o fute ia bagat o bomba in pizda baga bula pula odata de doua ori de trei ori si a patra oara a bubuit bomba vine imparatu -ula'ula da bula -ula' ula da mie unde imi e pula?




Statusuri funny nr.19:

Tata,tata da.mi sh me 5 lei. Ce sa faci q 4 lei? Nu iti ajung 3 lei? Ia de colea 2 lei Uite leul!




Statusuri funny nr.20:

te/am intalnit in cimitir,aveai pe piept un trandafir,din ochi iesea un viermisor,aveai in spate un topor.Asa ne/am cunoscut noi prima oara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu