Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

care-i treaba mosule????????




Statusuri de prietenie nr.2:

daca viata iti intoarce spatele .. pune-i mana pe cur.. nu fi fraier ;)




Statusuri de prietenie nr.3:

Adi!




Statusuri de prietenie nr.4:

Şi umbră de mi-ai fi te-aş urmări la orice pas!




Statusuri de prietenie nr.5:

Fara dragoste suntem orfani de toate,.....doar ca ramanem cu mintea limpede!




Statusuri de prietenie nr.6:

daca stii poanta cu iarba trage fumu'... daca stii poanta cu fumu',... nu-i da drumu'




Statusuri de prietenie nr.7:

nush' ce-i ku mine?...am asha o stare nasoala....

m-a cuprins o gelozie virtuala,...

am poftit shi eo la un domeniu in .ro,...

da' l-au luat altzii mai desteptzi,...shi n-am incotro...




Statusuri de prietenie nr.8:

ce draq gasitzi voi la stats-ul asta de il cititzi?




Statusuri de prietenie nr.9:

-Heeey,...nu vrei sa ne cuplam?...Eu, cu motorina shi tu,...cu mashina!

-Plimba ursu',.....k-i electrica!




Statusuri de prietenie nr.10:

ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri




Statusuri de prietenie nr.11:

yo am stil, nu k orikre, rar gasesti asha valoare, nu ma iau dupa oricine, fak ce kred yo k e bn,... astha-i fata adv, dulce rau shi unicata.




Statusuri de prietenie nr.12:

dragutze




Statusuri de prietenie nr.13:

Baietzii trec,...cadourile raman!!!




Statusuri de prietenie nr.14:

La ora de dirigentie, se discuta despre efectele nocive ale alcoolului; in final elevii primesc niste pliante pe care scrie: "Bautura ucide incet, dar sigur!"

Bula arunca ochii pe pliant, apoi, cu un gest eroic striga dupa diriginta kre se pregatea sa plece:

- ...doamna,.eu, urmash a lui Decebal shi Traian,...NU MA TEM DE MOARTE!




Statusuri de prietenie nr.15:

- Stay away to me,..........

k-mi vine sa stranut!




Statusuri de prietenie nr.16:

Daca imi citesti statusul esti un idiot care nu are minte ....... un vot ???????




Statusuri de prietenie nr.17:

Te crezi smeker.?...te crezi deshtept .... ? Te crezi vreun lider? Sau vreun sef? Stii ce face sefu'? Sefu' bea...sefu' plateshte...>By Stanley




Statusuri de prietenie nr.18:

1 2 3 papappa , nu te mai iubesk!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.19:

zatttt...am baniti:)))




Statusuri de prietenie nr.20:

N-ai tu atat'adrenalina shi nici umor,....sa-mi dai ignorrr!!! ;)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu