Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Heeelp....! Am incercat sa fac pe prostu' shi nu pot sa-mi revin!




Statusuri de viata nr.2:

De ce arunca blondele ceasul pe geam? Ca sa vada cum zboara timpu




Statusuri de viata nr.3:

si cand ramuri bat in geam . . . tai copacul




Statusuri de viata nr.4:

Fa doi pashi la dreapta,....sa intru shi eu pe net!




Statusuri de viata nr.5:

sunteti cele mai bune prietene ale mele..va ador, va duc dorul si fara voi mor..sunteti oriunde e si ea..plapuma...si perna mea:x




Statusuri de viata nr.6:

suntem in 2011, mai avem un an si murim; nu va mai chinuiti sa traiti ....... :)):)) ioana se stie :)):))




Statusuri de viata nr.7:

ma gandesc cum m-ai mintit, fir'ai naiba de tampit




Statusuri de viata nr.8:

Incearca marea cu degetu';....e rece?

Hai s-o incercam in doi si frigul trece! ;))




Statusuri de viata nr.9:

Ma uit la luna, luna nu'i, ma uit la stele, stele nu's, ma uit la punga, pungaí goala, ma uit la tine, esti nasoala :))




Statusuri de viata nr.10:

Foaie verde ac de brad,...greu la stomak proshtii-mi cad! ;))




Statusuri de viata nr.11:

Te iubesk...Te doresk.....Hai, mai da-te in papucii mei, ca glumesk....:))))




Statusuri de viata nr.12:

Prost sa fii noroc sa ai ....dar de shmekeri sa nu dai!




Statusuri de viata nr.13:

prost sa fii,noroc sa ai...si cu nasu-n puf sa dai :))




Statusuri de viata nr.14:

O maimuta ii spune la alta: ,,te imping!''... si a impins-o!




Statusuri de viata nr.15:

Profa: Copii, cum face porcul?

Copiii: Gui,Gui!

Profa: Copii, cum face oaia?

Copii: Behehe,Behehe!

Tata: Copii, cum face profa?

Copiii: Muuuu!!!Muuuuu!




Statusuri de viata nr.16:

Dan isi spune singur: Dane, da Dane, ai ceva pe fund? Pantaloni




Statusuri de viata nr.17:

Apasa pe sageata...

Mai jos...

Ok...

Continua....

Da...

Sunt aproape...

Wow...

Acum...

Asa...

Minunat...

Hmm...

Tocmai ai luat un pupic prin sms trimis din partea mea!




Statusuri de viata nr.18:

nu uita k noi iubim pe un pork pe nume bil




Statusuri de viata nr.19:

Coco isi zice singur:"Coco, da Coco, ai observat ceva ciudat?''...,, nu Coco, zi tu; pai pe jos sunt nori si sus sunt flacari, care e explicatia?''....,, ,,pai daca pe sus e foc inseamna ca copacii sunt de foc si sunt giganti'', dar Coco...,, ce, noi mergem pe nori adevarati?''...,, nu, Coco, noi mergem pe zapada adevarata''... ,,pai si de ce suntem cu susu in jos''... ,,pai tu nu stiai ca planeta se invarte?''... ''ba, da e gata, am rezolvat, mai vorbim da?''...,,da, Coco, mai vorbim pa! pa!''




Statusuri de viata nr.20:

eu te iubesc pe tine..ca in prima zi..... dupa .DIVORT:):);)));))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu