Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

E Asediu,Iau cu asalt toata tara.

Din asfalt izbucnesc, in asfalt imi e scoala.

Aliniez TIMISOARA in linia intai.

M-am anuntat luptator n-am slabiciune la calcai.



by: robertfasty@yahoo.com




Statusuri la misto nr.2:

Intotdeauna la inaltime...DAK DRAGOTEA DISPARE NU-I NIMIK APARE ALTA...100% natural:P




Statusuri la misto nr.3:

Nu Ma CoOpIa....CoPiA N'ArE VaLoArE By CrEaTsSsA




Statusuri la misto nr.4:

status:D




Statusuri la misto nr.5:

va dau 10000000$ daca nu cititi acest status




Statusuri la misto nr.6:

Dar vantul bate paru trece

Firele raman

Dar e si grea nu e frummoasa

Viata de NEBUN




Statusuri la misto nr.7:

am o intrebare. pot sa ti-o pun? by Do®y@N ™




Statusuri la misto nr.8:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri la misto nr.9:

...aici in cartier noi suntem in viatza...

....ca nu ne-am mai drograt....

....de ieri de diminetza...




Statusuri la misto nr.10:

nu merge in urma mea pt ca n-ai sa ma potzi indruma; nu merge inaintea mea pt s-ar putea sa nu te pot urma; mergi alaturi de mine shi fii PRIETENUL meu.




Statusuri la misto nr.11:

ce-i pe mine e si in dulap....cand ma vezi zici ca ma mut...!!!




Statusuri la misto nr.12:

hai la mine sa bem o cafea... cu pantalonii'n vine




Statusuri la misto nr.13:

Cui ii place statusu meu Buzz me !!!




Statusuri la misto nr.14:

Am alergat odata cu timpul Dar m'am lasat incurcat de o mana de valuri




Statusuri la misto nr.15:

iubire, iubirea mea,

aduci soare in viatza mea

si pe o raza de soare

imi aduci o sarutare:X:X




Statusuri la misto nr.16:

TE FAC ORICAND




Statusuri la misto nr.17:

Cred ca in viata tre' sa reuºeºti sã fii cât de cât nesimþit,..... dup'aia...e OK;...te napadeste linistea....si scapi de neplaceri.




Statusuri la misto nr.18:

NUSH CUM SA MAI SCAP DE TINE,

K VREAU SHI EO UN PIK DE BINEEEE!




Statusuri la misto nr.19:

Toata ziua scrie, scrie, noaptea-nvat la geogrfie, iar a-2-a zi la sc, am belea cu-o profesoara!




Statusuri la misto nr.20:

Foaie verde..plopusor..Tu dai Buzz Eu te omor! :)) ....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu