Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

A fost odata ca-n povesti

A fost la o adica

Din rude mari imparatesti

O prea misto gagica



Si era una la babaci

Si mandra haimanaua

Avea un c*r si niste craci

De te-apuca damblaua



Se f**e azi,se f**e maine

Se f**e-o saptamana

Stateau la coada vagabontii

La rand ca la smantana




Statusuri de viata nr.2:

Sunt perfect sanatos…mi-au spus vocile.




Statusuri de viata nr.3:

Vine,vine primavara, se darama toata scoala,profesorii sar pe campii hai sa-i impuscam copii:))=))




Statusuri de viata nr.4:

e frumos si armonie

date-n colo de chimie

e frumos si e dragutz

date-n colo de prostut




Statusuri de viata nr.5:

hai salut...hai paa:))




Statusuri de viata nr.6:

Orice vis devine realitate daca esti tampit :))




Statusuri de viata nr.7:

vreau sa zbor la tn in par




Statusuri de viata nr.8:

de tare ce mi-i sete,nici nu am unde dormi))))




Statusuri de viata nr.9:

fata se uita an ochimei dorind sa o sarut romantic eu ma uit an ochi ei dorind sa fut salbatic aaa....




Statusuri de viata nr.10:

de ce te uiti la mine cu ochi senini si goii nu crezi ca-r fi mai bine sa t-i scoatem pe amandoi doi




Statusuri de viata nr.11:

inainte sa urc in tren am vazut un om scotandu`si cu*ul pe geam...si te`am vazut pe tine la fatza....si am zis ca sunteti gemeni:))




Statusuri de viata nr.12:

save water;drink beer!




Statusuri de viata nr.13:

Eram in ora de romana si umblam pe facebook...ghici cine se aseaza in fata mea:profa de romana.Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par fan disperat,si-mi vine-n cap numele ei adevarat:romanca.O caut pe facebook si vad ca-i place ghici ce frate partile de propozitie si de vorbire...Si soptesc:-Ba,ce-ar merge o propozitie de analizat acuma!Ba si scoate creta frate,imi pune un 3 in catalog ne-nprietenim si pe facebook,foarte tare.........




Statusuri de viata nr.14:

am stat la calc toata ziua sa primesc un buzz si am realizat ca a inceput sa ma taie pisarea :))




Statusuri de viata nr.15:

Azy fyynd o zii frumoasa

Am tras skunul la masa

Sh scriinduti o amintire

Sa rupt acaunul cu mne :))magarule




Statusuri de viata nr.16:

intr-o vara d craciun

m-am urcat intr-un alun

si-am mancat atatea mere

d m-am saturat d pere=))




Statusuri de viata nr.17:

A fost odata o fata

ea carmen se numea

si morcovu in cur isi baga

ea bne se simtea

ca nimeni nu vroia

nici muie sa ii dea




Statusuri de viata nr.18:

Dece face coara cra de fiecare data knd incetineste ??? Pentru ca isi schimba viteza




Statusuri de viata nr.19:

in casutza din padure aveau casa 3 pitici vine moarte si le spune:

"ba elodia e pe aici?"




Statusuri de viata nr.20:

te iubesc si te ador ca pe o roata de tractor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu