Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

si dumnezeu a zis....sa fie lumina,electra a zis..tzeapa fraiere




Statusuri de viata nr.2:

inchide k te sun eu......




Statusuri de viata nr.3:

Daca te plictisesti...gadila becu,poate rad aia de la Electrica;)




Statusuri de viata nr.4:

Ma uit la luna te vad pe tine,

Ma uit la soare te vad pe tine,

Ma uit la stele te vad pe tine,

Date dracului la o parte




Statusuri de viata nr.5:

ce corp dezordonat ai :)))))




Statusuri de viata nr.6:

dragul meu iubit negru si parlit iti trimit din departare un sicriu si o lumanare:))




Statusuri de viata nr.7:

unde se afla punctul G la femei?in lumina ultimelor cercetari,s-a descoperit ca el este situat...la sfarsitul cuvantului SHOPPING ! :))




Statusuri de viata nr.8:

Plecat:vorbeste i punga si cand vin imi dai punga!!




Statusuri de viata nr.9:

frec menta online




Statusuri de viata nr.10:

As vrea sa te vad kum cazi tipand ku toata gura..iar eu de la balcon sa ti fak adio ku mana.!:))




Statusuri de viata nr.11:

sunt misto




Statusuri de viata nr.12:

capul tau sub clar de luna seamana cu un cap de ....




Statusuri de viata nr.13:

Intr-o balta mare doi ochi luceste.

Ce sa fie oare?

Cred ca e doi peste.




Statusuri de viata nr.14:

NU beau!NU fumez!NU injur!..... of bagami-as p*** iar mi-a scapat tigara'n bere




Statusuri de viata nr.15:

ma plib cu bicicleta ma plimb k vaporu ziki k ma plimb cu avionu:))




Statusuri de viata nr.16:

viata e reusita atunci cind cognacul care il bem e mai vechi decit femeile cu care ne culcam




Statusuri de viata nr.17:

In gradina casei mele...stau q capul aplekat...si gandinduma la tine...mi`a cazut o tzigla`n cap...:))




Statusuri de viata nr.18:

un kkt pe gard




Statusuri de viata nr.19:

I love you, I need you, I like you, I vrea tu!!:P:))




Statusuri de viata nr.20:

Culmea matematici in Moldova:

Sa te culci cu doua necunoscute sa nu rezolvi niciuna si dimineata sa apara rezultatul:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu