Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Ash citi da' n-am lumina,

Ash pleca da' n-am benzina,

Ash manca da' n-am mancare....

Ash muri,...n-am lumanare!

(...ceva mai aktual ...vrei, oare?)




Statusuri noi 2011 nr.2:

Ion in armata:

-Ion, ce este patria?

-Nu stiu!

Esti prost.Vasile ce este patria?

-Patria este mama mea.

-Corect,Ion ce este patria?

-Patria este mama lui Vasile.

-Idiotule, patria este sh mama ta , ai inteles?

-Inteles.

-Ce ai inteles?

-Ca sunt frate cu Vasile!!! =DDD




Statusuri noi 2011 nr.3:

M-aM nAsCuT sA joOoc pErVeRs,dAr nU sUnT pE iNtErEs...sUnT miKa dAr vErSaTa...sHi dE tOaTe iNviDiAtA!!!...oChii vErZi,piELeA fiNa,pT.tiNe sUnt REGINA!!:”

:X




Statusuri noi 2011 nr.4:

Stiu ca sunt prost... dar cand ma uit in jur imi revin :))




Statusuri noi 2011 nr.5:

Cand trece o pisica alba prin fatsa ta,trage-o de coada si nu ma vei uita:))




Statusuri noi 2011 nr.6:

Nu te mai uita asa la mine ca ma ia cu lesin




Statusuri noi 2011 nr.7:

elodia daca esti moarta dai buzz




Statusuri noi 2011 nr.8:

prostia nu are limite................ dar tu depasesti o rice limita




Statusuri noi 2011 nr.9:

vine buna beat acasa,da un picior in usa,rupe masa in doua,si o intreaba pe nevasta lui! cinei sef in casa asta??.........eu?nevasta lui ii da un pumn gura+una peste ochi.....

El plangand se uite la ia si o intreaba!De ce te-ai suparat doar am intrebat.....................?




Statusuri noi 2011 nr.10:

O femeie trebuie sa stie sa faca 70 de lucruri...69 si cartofi prajiti:))




Statusuri noi 2011 nr.11:

1prost + 1prost = 1prost la mana a 2-a =))




Statusuri noi 2011 nr.12:

In the morning urla cucu.. i'm going off to lucru :))




Statusuri noi 2011 nr.13:

Closing your eyes forces you to look at the darkness inside




Statusuri noi 2011 nr.14:

Proasta-am fost,...si-o afirm cu tarie,...k-am tratat shi prieteni ....shi dushmani ku simpatie)) :)) :))




Statusuri noi 2011 nr.15:

ღEsti jalnica si o stii prea bine, dc sa ma urasti: ca sunt mai buna ca tine?Uraste`ma ca prietenul tau intoarce capul dupa mine,chiar si atunci cand e cu tine!ღ



chiar mi s-a intamplat asta.. serios




Statusuri noi 2011 nr.16:

Nu te da la mine k e vai de tine




Statusuri noi 2011 nr.17:

Simt cateodata ca toate se prabusesc peste mine.....

Si orice as face, nu tzine..

Parca totzi atzi avea de-mpartzit ceva cu mine..

Sau de-nmultzit,...

Sau de scazut,..

Cu ce-am gresit?

...

Poate v-am oferit candva prea mult???...




Statusuri noi 2011 nr.18:

cunoscand inveti sa iubesti, iubind inveti sa suferi, suferind inveti sa uiti, uitand inveti sa o iei de la inceput.....




Statusuri noi 2011 nr.19:

Dezamagit! Am descoperit la Gates o idee aproape identica cu una dintr-ale mele;.....offff, american nesuferit!!!




Statusuri noi 2011 nr.20:

ShI AtUnCi kNd Nu vA MaI Fi a tHa ...Ai sA ReGrEtZi pTr k nU Ai ShTiUt sA Ai gRiJa dE Ea;x;x;x d l d33a ;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu