Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

De ce ai murit? ( io ti-am dat paine cu spirt)




Statusuri facebook nr.2:

doi scheleti se trag de piele :)) by N3buNeL




Statusuri facebook nr.3:

mi-am schimbat look-ul..........(in asta includ si partenerul)




Statusuri facebook nr.4:

Oficial imi merge bn, neoficial e jale.




Statusuri facebook nr.5:

foaieverdesolzidepesteuiteprostucumciteste




Statusuri facebook nr.6:

stii bancu cu timpu?

stii bancu cu iarba?

stii bancu cu Tudor?

stii bancu cu Duma Romaniei?

..............???




Statusuri facebook nr.7:

dak-ai fii un muc....m-as scobii mereu in nas!!

un vot pls




Statusuri facebook nr.8:

Daca cineva te iubeste, bate-l.




Statusuri facebook nr.9:

Bula la psihiatru.

-Ce v-a adus la mine?

-Domnule doctor, eu ma cred caine, dar nimeni nu ma crede!

-Eu te cred... Marsi de aici!




Statusuri facebook nr.10:

la bucatarie,mama lui ilie,se stergea pe bot ca un antidot:)):))




Statusuri facebook nr.11:

ardeiu e bun dar in acelas timp nu pot sa il gust ca e om




Statusuri facebook nr.12:

Un om suna la pomieri si zice: arde, arde domnule!

-Domnule, ce arde? (intreaba la dispecerat)

-Focu’ in soba arde,arde! (spune omul) :))=))Procedati al fel, vedetzi ce se intampla.




Statusuri facebook nr.13:

А кофе на клавиатуру тоже вирус пролил...;(;(;(




Statusuri facebook nr.14:

ma numesc mihaitza si jur cu mana pe iconitza ca maine la gradinita am sa pup orice fetita,si cand am sa cresc mai mare si pe doamna educatoare.:))




Statusuri facebook nr.15:

du-te lent si vino tare,,,pentru mine n-ai valoare!




Statusuri facebook nr.16:

de ce sa mori la PROVIDENT it dami un imprumut de viata cu rata fixa :));)




Statusuri facebook nr.17:

Sunt cel/cea mai tare din parcare!!!...............:)) :)) :))




Statusuri facebook nr.18:

daca prostia ar durea toate spitalele ar fii pline:)):)):))




Statusuri facebook nr.19:

Mi-e frica, mi-e frica, ...sa merg la teza syngurika,........

Ash vrea ku mine ....o fitzuika kat de mika !




Statusuri facebook nr.20:

Injecteaza shi tu ceva,.... din seringa-aia siliconata a gandirii....! ;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu