Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Ce bine că prostia poate fii tratată și altfel decât medicamentos ! E bine de evitat chimicalele .




Statusuri pentru messenger nr.2:

,,Ești varză ! ''..... ,,Sunteți varză ! ''

Ce-aveți , fraților , cu VARZA ? Este un aliment sănătos, bogat în vitamine, n-are colesterol, nu creează dependență dar nici stări euforice ; se comercializează la kg, sac, butoi,camion .

Epilog: Și-atunci de ce să nu spunem: ,, EȘTI IARBĂ !" ?




Statusuri pentru messenger nr.3:

m-ai deranjat......................nu ti-am raspuns..........................ai insistat .........ti-am dat ignore




Statusuri pentru messenger nr.4:

Vezi un om bun mai rar decat dinozauri :)




Statusuri pentru messenger nr.5:

Irosește-te, risipește-te-n ce vrei tu , dar nu-mi lăsa mizerie-n casă !




Statusuri pentru messenger nr.6:

Schimb trecut viciat cu viitor prosper !




Statusuri pentru messenger nr.7:

ce party?!?!?!

de haloween oamenii se inbraca cu:

o caciula si chilotii pa'dos




Statusuri pentru messenger nr.8:

sam a sarut i in f uu nd....cine citestec da un vot




Statusuri pentru messenger nr.9:

cand esti suparat si t-ea inselat iubitu pune la status:te iubesc te doresc,du-te naibii ca glumesc!!!!!!si in darul meu cel bun iti doresc in fata casei trei masini":salvare.,pompieri si politie.....primestel cu drag ca sa nu te ia dracu




Statusuri pentru messenger nr.10:

elevul nu copiaza el se documenteaza de la colegul de banca in timpul tezei , iar apoi scrie pe foaie




Statusuri pentru messenger nr.11:

NEGOCIAZĂ-ȚI SOCOTELILE CU VIAȚA, ÎNAINTE DE A

ȚI LE ÎNCHEIA CU EA!...VEZI, POATE-ȚI MA DĂ O ȘANSĂ!




Statusuri pentru messenger nr.12:

Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!

Femeia: - Vrei sa plec?

Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.

Femeia: - Ma iubesti?

Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!

Femeia: - M-ai inselat vreodata?

Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.



Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?

Barbatul: - Ai innebunit?

Femeia: - Pot sa am incredere in tine?

Barbatul: - Da!

Femeia: - Iubitule!



... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit





inapoi sus ^




Statusuri pentru messenger nr.13:

dnd vreau popict d la un baiat dragut




Statusuri pentru messenger nr.14:

cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine ,

gandeste-te ca ma gandesc ca te gandesti la mine




Statusuri pentru messenger nr.15:

doamna profesoara imi spune mei kopile tiai facut facut tema doamna profesoara nu miam facuto ka am avut treaba sa fac laba:))




Statusuri pentru messenger nr.16:

-Prostii se cunosc dupa auz,Nu Dupa Vedere ;)[m]




Statusuri pentru messenger nr.17:

eu tiam scris tema ta u de stergi la cur cu ea




Statusuri pentru messenger nr.18:

CiNeCiRTeStEaStA E UnPrOsT!!! ShY dUpAcArE iNcEpEsAcItEaScA iSiDaSeAmA cAeNeRvOs SHi AlA/aIA cArEaScRiS eUn/O dEsTePtInCePeSaRaDa!!!=))=)):))




Statusuri pentru messenger nr.19:

sti de ce p**a nu are volan

pt ca p*z*a nu are curbe




Statusuri pentru messenger nr.20:

Ingerul_Negru_Daz e id meu. dak vrei s mai vb da add.ok?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu