Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

O furnica numara o bila!




Statusuri fitoase nr.2:

eoo am un coleg pe nume pele shii asta e despre el:

Din oceanul Pacific

A iesit un peste mic

Shi pe coada lui scria

Made in China :)):))=))=))




Statusuri fitoase nr.3:

Nevasta isi surprinde sotul in bucatarie cu un plici de muste in mana. Il intreaba:

-Ce faci, mai, aici?

-Omor muste...

-Si ai omorat vreuna?

-Trei masculi si doua femele.

-Dar cum le recunosti?

-Masculii i-am omorat pe sticle de bere, iar femelele pe telefon...




Statusuri fitoase nr.4:

pumnul este partea de vorbire care iti scoate doi dinti si te intreaba mai vrei?




Statusuri fitoase nr.5:

:))




Statusuri fitoase nr.6:

2 chei se trag de par




Statusuri fitoase nr.7:

Exista o scoala pe care abia astept sa o fac......,Doamnee, nu mai am rabdare sa invaaaaaat, :X :X :X

abia astept sa invat SA CONDUC !




Statusuri fitoase nr.8:

Cad pe ganduri,.....da' ma tot impiedic;.......ka-i teritoriu

virgin !




Statusuri fitoase nr.9:

Iubita mea cea dinainte ,ti-am dat un pumn ti-am scos un dinte,vei plange si vei regreta ca nu ti-am scos si o masea.Parul tau ca coada vaci ,cand te vad ma iau toti draciii!!! By >




Statusuri fitoase nr.10:

Vad ca inregistrezi performante-n sir,......doar ca punctezi la capitolele negative !




Statusuri fitoase nr.11:

am lasat bautura!!....... pentu asta hai sa bem!




Statusuri fitoase nr.12:

heii,,dc lumea nu te baga in seama?? pt ca esti prea inteligent pt ei




Statusuri fitoase nr.13:

Foaie verde solz de peshte uite prostu kum citeshte




Statusuri fitoase nr.14:

Ti-am pus numele-ntr-o carte:.... era

''Cartea de bucate'' .




Statusuri fitoase nr.15:

cu mircea si baiazid




Statusuri fitoase nr.16:

ce face un tigan ca sa poata ajunge la aur....merge, ia lopata, se urca pe munte si incepe sa cante .urmatoare zi vvede ca nimeni nu-i raspunde nimic doar rade de el ...coboara.... si merge si sapa si sapa si sapa si vede ca nu gaseste nic ."N-a las ca nu-i mare pierdere"




Statusuri fitoase nr.17:

iubirea mea cu oki caprui

din seara asta vreau sa-mi spui

daka ma plaki cu adevarat

ai mai luat cu tinen pat

pe vre unu ka il bat

si sa vezi omor diseara

o sa ai o viata amara

si izi dau makias si stil

pe la oki o sa-ti fak miki

modifikari la ureke

tatuaje cu palme veghe

s daka nu te inveti minte

te fardezi de vezi sicriul

si in goapa u cazi sigur fi atent ka nu glumesk tu sti doar ka te iubesk




Statusuri fitoase nr.18:

- din spusele unei ''fetitz'' -



......ash lucra sh pentru martieni , dak-ash avea comenzi !




Statusuri fitoase nr.19:

Te iubesk , si te ador ca roata de la tractor :))




Statusuri fitoase nr.20:

Nu sta prea mult în apă, .....că-ți prinde prostia rădăcini .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu