Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

cand te vad pe tine mie nu mi se mai scoala[...]




Statusuri pentru messenger nr.2:

ursuletul meu de plus haide sa facem un dus sub cearceaf sa ne bagam si sa ne jucam vrei




Statusuri pentru messenger nr.3:

te iubesc te doresc date dracu ca glumesc




Statusuri pentru messenger nr.4:

hmm...las`o aja




Statusuri pentru messenger nr.5:

poezie poezie p*t**a mea e de hartie daca ar fi de ciocolata ar manca-o lumea toata




Statusuri pentru messenger nr.6:

Te iubesc....Te doresc..dute draq ca glumesc




Statusuri pentru messenger nr.7:

Colo sus in cimitir

Stau mormintele in sir.

Mai fa tu misto de mine

Ca fac luc si pt tine:))




Statusuri pentru messenger nr.8:

Nu stiu ce am

Cand te vad inebunesc

As vrea sa te am

Acadea cu lapte




Statusuri pentru messenger nr.9:

femeile sunt ca locurile de parcare: cele bune sunt ocupate, iar cele libere sunt pentru handicapati




Statusuri pentru messenger nr.10:

foaie verde solzi de peste uite fraieru cum citeshte:)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.11:

esti frumoasa ka o cioara...ochi tai ma baga'n boala.....parul t au ka koada vacii....knd il vad m'apuka dracii>.........




Statusuri pentru messenger nr.12:

Tu ?te-ai mai?? de cand eu ?te-am ???Eu ?nu m-am mai?? dar parca ? m-as ..?,hai ?sa ne?? ,ca si eu ?te-as??!!!

..:))




Statusuri pentru messenger nr.13:

azi mam dus la biserica...cand ma uit la cucoana de langa mine...isi aprindea tigara...DOAMNE...sa scap berea din mana....nu alta




Statusuri pentru messenger nr.14:

unu a pus status "Cred ca ochii mei sunt lipiti de sani tai!!!!!" e cea mai mare porcarie ca eu sunt baiat :))




Statusuri pentru messenger nr.15:

Sub aceasta piatra grea, zace biata soacra-mea. Un an daca mai traia, zaceam eu si scria ea.




Statusuri pentru messenger nr.16:

dnd ca vin teroristi si ma rapesc




Statusuri pentru messenger nr.17:

nu vrei sa ma vezi nu vrei sa ma auzi

pai ce, esti invalid???




Statusuri pentru messenger nr.18:

catzi tzarani incap intrun matiz?

R:5 credeai ca-i gluma :))




Statusuri pentru messenger nr.19:

O batranica casca pe strada .... Un politzist o vede ji ii zice:Mai usor doamna k ma inghitzitzi ... La care aceasta: Statzi linijtit k pe voi nu va inghite nimeni !!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

Nu iubi un blond k e vagabond ...iubeste un brunet k saruta mai atent:>:>



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu