Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

Care vrea sa-i dau un cadou ? :)




Statusuri cool nr.2:

sUnT mIcuTzA sUNt a DrEaCU' Nu SH' cE ma duce cAPu

tE beSK tE doREsK Du-te dRAcu cA gLuMeSc




Statusuri cool nr.3:

zambeste ca asta e pe gratis




Statusuri cool nr.4:

o venit si la mine un golan si ..... m-a furat




Statusuri cool nr.5:

Daca eu sunt subiect de barfa....u cretino ejti o tarfa:)) :)) :))




Statusuri cool nr.6:

Ma faci vagabond shy lipsit de bun simtz;

Da'.... ce-s, Statuia Libertatzii

Cand tu zilnic ma mintzi?




Statusuri cool nr.7:

Dak viatza te ia la mishto,....ia-o shy tu pe ea!




Statusuri cool nr.8:

Feteℓe ßuиe ajuиg iи rαi..iαr ƒeteℓe reℓe uиde vOr eℓe`:x`:x`




Statusuri cool nr.9:

te iubesc....te iubesc..te iubesc.......te iubesc.........da la dna nu te mai iubesc)))))))))




Statusuri cool nr.10:

Eu nu sufar k ne-am despartzit;.....ma bucur k am mai mult lok in pat!!!

:)))))))




Statusuri cool nr.11:

Ce e al meu, e al meu; ce e al tau,.....probabil k il am deja !




Statusuri cool nr.12:

Heiii, primavara, unde esti?

Tu faci mishto de mine?

Te-avertizez: factura la caldura mi-o platesti,

Daca nu vii de maine!




Statusuri cool nr.13:

Invatatoarea catre Bula:

- Ce-o sa te faci cand vei fi mare, daca acum, in clasa a doua, tu nu stii sa numeri decat pana la 10?

- Arbitru de box, d-na!




Statusuri cool nr.14:

taree




Statusuri cool nr.15:

Mi-e o seteee.........shi corpul tau are mai mult de 75% apa,....ce zici??? ;)))))




Statusuri cool nr.16:

Imi lipseste-asa de mult.........absenta ta!




Statusuri cool nr.17:

Bula, la liceu, catre o tipa mishto :

-Hey, eşti nouă pe aici?

Ea:

- Da!

Bula:

-Vrei să fi şasele meu?…

(.....era noua profa de mate !)




Statusuri cool nr.18:

Mycula




Statusuri cool nr.19:

♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♫♪♫♪♫♪♫

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄ ♦♦♫♪

♦♦♫ººº

Eu te iubesc in scris te iubesc in vis te iubesc in gand dar cand ne pupam???:))=))




Statusuri cool nr.20:

trag in ei, manelisti ,....tot d'alea auzi ,,de ce ai plecattttt'', ,, de ce ai muritttt'', as face pe ei.... nu mai mi-e frica ca s-ar inunda tara!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu