Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

cool




Statusuri pentru facebook nr.2:

Invata sa nu te mai intorci in trecut

Nu te mai gandi la ce nu ai facut;)

Invata sa traiesti prezentul

Gandindu`te la viitor:-d




Statusuri pentru facebook nr.3:

asa alege o fata un baiat =))))......... vede un baiat... ('' _ '') se uita insistent la el.... (~_~) vedeeee ceva (@_@) baniiiiii ($_$)




Statusuri pentru facebook nr.4:

Sa fiu cuminte?!! De mica il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat. Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hot. Batman mergea cu 320 km la ora. Alba ca Zapada locuia cu 7 barbati. Popeye fuma si era tatuat. Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica electronica mancand pastile care-l agitau. Prea tarziu! Nu e vina mea, este vina copilariei mele!:)




Statusuri pentru facebook nr.5:

IS NEBUN DAR SINCER,....II ADOR,

( PE EI,... PE DUSMANI)

FIINDCA INVIDIA LOR

MA FACE SA FIU MEREU DEASUPRRA LOR...




Statusuri pentru facebook nr.6:

Plin de pitipoance si cocalari pe aici:))




Statusuri pentru facebook nr.7:

cool marfa kestii




Statusuri pentru facebook nr.8:

nu iuby un blond ca e vagbond, iubeste un brunet ca e may destept; deny va pupa, un vot daca va rog plzzzzzzzzzzzzzzzz, id de mess denisamachala




Statusuri pentru facebook nr.9:

nu este important sa castigi, este important sa-l faci pe celalalt sa piarda




Statusuri pentru facebook nr.10:

Regret tot mai des ca stiu anumite persoane,

Care ma cunosc numai atunci cand au toane...




Statusuri pentru facebook nr.11:

[Te crezi un mare filozof, ii tot spui k o iubesti dar nu-i nimik adevarat din ce zici...]



[Iubirea e ca o floare te pisi pe ea si creste mare]



[ai avut\'o dar ai scapat\'o ai pupat\'o dar sa inlaturat acum ai vrea s\'o strangi in brate sti ce mi sa luat de fentele tale ovidiu]




Statusuri pentru facebook nr.12:

Antilopa sau Anvelopa?Cine vrea antilopa amenda..sunt ocrotite de lege...Vrei o Anvelopa?300 lei :)):))...e CRIZA




Statusuri pentru facebook nr.13:

Incepi Sa Te Uiti Dupa Mine Incep Sa Imi Intru In Mana Sa Te Atrag Sa Te Fac Sa Uiti Cine Esty Sa Vezi Cum Te Iau Pe Sus Nu Am Nevoie De Nimik Ca Stiu Cum Sa Ma Jok Cu Mintea Ta , Asta Is Eu ;)




Statusuri pentru facebook nr.14:

I-ash trage io norocului un shut in fund,

(shi chiar de mi-ar intoarce spatele)

Asha,...din cand in cand!




Statusuri pentru facebook nr.15:

"daca-ti doresti ceva cu adevarat,...poti"

....la naiba,...

adesea ramai doar cu dorinta,...

si parca nu-ti ajunge putinta,...mai tre' ceva!




Statusuri pentru facebook nr.16:

Oare nu-l mai iubesc? ...Da'... chiar acum in prag de vacanta m-am gasit si eu sa-mi treaca? ...

Parca l-as mai iubi un pic daca ma gandesc la sezonul estival,...bilete de-avion,...la cine stie care litoral,...asa, de una singura?

Da' si parca mi-ar trece iubirea cand ma gandesc la toate astea cu el...




Statusuri pentru facebook nr.17:

constat ca-n mintea mea gandurile-s varza....

si vor sa le tot tin eo de urat,..

da' nu stiu din ce cauza...




Statusuri pentru facebook nr.18:

TE IUBESC IN STIL CHANEL,

TU...NU MA IUBESHTI DEFEL!




Statusuri pentru facebook nr.19:

In fatza ta,....ma dau batut k laptele...

Las sa vorbeasca faptele.




Statusuri pentru facebook nr.20:

-alo

-alo

-privet

-privet

-ti gde?

-v tualete

-cio delaesh?

-ugadaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu