Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

un om era pe moarte...si moartea nu se mai satura




Statusuri de viata nr.2:

sunt tari rau de tot sts astea




Statusuri de viata nr.3:

Dragostea e ca o raie

By yulyy and any



Dragosteaa e ca o raiee….

Care vine si trecee…

N-ai ce face…

Te scarpini intruna ai sa vezi…



Ehei dj raie sa dam voumul mai tare

Dragoooosteaaaaaa……..raieeeee…….oh yeah baby:d/

Hay sa dansam un pic ,

Hay yuby sa dam din buric

Totul e bine ,

Totul e cool ,

Oh yeh beyby …



Dragosteaa e ca o raiee….

Care vine si trecee…

N-ai ce face…

Te scarpini intruna ai sa vezi…





Dragoooooooooooooooooooooooooosteeaaaaaaa asta . ma omoara …………. Ooooooffff ……….





P.S. : Dak mai vreti mai am un cantec thare ... dati add la yuly.bucur => cantec by meee




Statusuri de viata nr.4:

cE Te uItZi La Mn Cu OcHi StRaInI jI gOi...Nu CrEzI k Ar fI mAi bN sA iI sCoAtEm pE AmAnDoI????




Statusuri de viata nr.5:

ma scuzati nu sunt la pc ...dar ..............ma gasiti ONLINE la telefon :)) :)) :P :P




Statusuri de viata nr.6:

Dnd Inteligenta ma alearga dar eu alerg mai repede ca ea ......:)):))




Statusuri de viata nr.7:

Abonatul yahoo Messenger nu poate fi contactat. Incercati mai tarziu. Sau mai bine nu.




Statusuri de viata nr.8:

in casuta din padure aveau casa 3 pitici vine moartea si le spune:ba elodia ii aici?




Statusuri de viata nr.9:

Profesorul:Ce Faci? George:Nimic Profesorul:Dar asta faceai si ieri!!! George:N-am terminat




Statusuri de viata nr.10:

am un audi Q7,la naiba ca am uitat ca sa iau emblema cu 1310 de pe ea




Statusuri de viata nr.11:

sunt 12 ingeri pe cer 3 se joaca 5 vegheaza 3 il pazesc pe dumnezeu iar ultimul itzi zice ca te iubeste moolt mool din partea mea




Statusuri de viata nr.12:

LOOL....... AI REUSIT SA-MI CITESTY STATUSU:-P




Statusuri de viata nr.13:

Ai murit!!!...Eu nu!!!...Ce bine!!!




Statusuri de viata nr.14:

ii schimb rotile la sanie .. ca am fakut pana in congelator :) :)) =))




Statusuri de viata nr.15:

Dnd..ma dau cu sania pe scari si cu preshu in congelator:P ...asa k plz....nu ma intrerupe ..mi-a luat ani sa invat




Statusuri de viata nr.16:

I love you domnishoara j sunt very mahnit Caci when I speak engleza you razi necontenit... I know.. ejti englezoaik But it isn\'t important Amorul meu for tine... is very palpitant I can\'t to sleep azinoapte Si-am stat sa learn ceva From cartea de engleza Sa-ti tell iubirea mea Ah ar fi atat de bne but you see nu-i kiar aja caci eu speak what I spun dar mai zi j u ceva te-ai gasit sa ma-ntzelegi?? vezi k , dear, eu te iubesc Understand? I love you draga.. cum naiba sa-ti mai vb? You are totul pt mne j i want sa ne iubim dar is difficult vezi bine, uite shakspeare, Juliet eu, romeo, love pe tne.. vrei cv j mai concret? concret I don\'t know mai bne... and I speak k un nauc And I\'m sorry, langa tne voi intra in balamuc




Statusuri de viata nr.17:

nu ma judeca prea tare pentru ca nu esti in stare si sigur iti da EROARE!!!




Statusuri de viata nr.18:

Cumpar femeie second hand, virgina si gravida in 5 luni, cu gaoz de maxim 3 metri patrati, ochi de caine, fara tate, fata lovita, chelioasa, cat mai proasta si mai saraca, sa se priceapa la sex pe tavan, lovita, batuta, cel mai preferabil sa aiba miros de sobolan mort, sa nu manance nimic, sa nu doarma, sa nu ocupe mult loc in casa (preferabil pana in 70 cm inaltime). Ofer maxim 10 euro + tva, alta femeie la schimb si o pereche de sosete cu mucegai pe ea si nespalata de 7 luni. Astept raspuns.




Statusuri de viata nr.19:

nu cred k am fi pierdut acest meci dak sar fi terminat 1-1.....




Statusuri de viata nr.20:

Elodia nu e moarta e in padure sub o craca si iiface un ceai lu Cioaca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu