Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Mai bine eram Avion...ca el nu stie ce e viata !




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Description failed !!! Status charged !!!!

Iesi de pe mess ....si nu mai intra :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Privirea ta arata ceva .... ceva... mai dute'n plm de fatza palida




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

DND…mama la calc… nu dati BUZZ ca se sperie !




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Dintr-un om normal potzi face ce vrei:curvar betivan etc. dar din ceea cel faci om inapoi nu-l mai potzi face




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

un cerc de prieteni,nu se face cu compasul




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

ai o fatza ziki k ejti desenata ku stanga :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

-=_OoO ][ aI sZzza MMoRy BwAI PuTZzah AsculTanDu``lL pAa "GuTZzAh" ][ OoO_=-




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

il las saji bage p*** in mine pe ala care nu citeste statusul meu >:) =))




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

voi incepe sa plang...nu se va termina...nu ma voi umili in fatza ta....dak te voi inshela...nu fi uimit de ce vei afla




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Cand saracia intra pe usa, iubirea zboara pe fereastra..:))))




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Ia`ma drept model sau ia`ma drept icoana...Daca ma asculti am sa iti vindec orice rana;):




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Ce te uiti mha aja?ce nu ai m vazut majini straine q nr de Bucurejti sau ce?:D ...sts de fitze...by [me]




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

viata ma f**te pe mine......eu imi f**t viata...........suntem un cuplu fericit




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Cand eram mic si mergeam la nunta,toate babele ma luau de obraz si ziceau…lasa ca si tu urmezi … acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic…lasa ca si tu urmezi




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Ochii albastri`:X

Parul lung`:X de mi-ajunge pin la cur`:P

Fuste mini si rochitze`:X

Sunt o fetitza cu fitze;;):X`....:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

CaNd PrIeTeNiI iTi iNtOrC sPaTeLe... Da`Le Un sUt In fUnD :-S




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Ce va uitati la statusul meu ??? Ce vreti de la mine ??? Dar stati , am uitat, vrutu-i liber !




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

atat de aproape si totusi de neatins




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Nu sunt perfecta... nici nu vreau... nici nu pot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu