Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Paharele sus, sampania sa curga , RESPECT pentru noi fetele care am fakut pe toti fraerii sa planga!!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

stiti cum e cu adevaru’,... supara omu’,

iar omu' de suparare taie pomu'

si-asa se distruge stratul de ozon,....

si iarasi adevarul ii face rau la om...




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Ieeee,......imi fack freza la stilist shi-atunci,......

ce-o fii sub ea, n-o mai conta!




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Te caut aici,

Te caut acolo.

Vreau sa fim amici

Iar iubiti mai inkolo




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

stiu k valoarea mea

o da invidia unora,...

dar mai ales a acelora din "ograda mea"




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

daca las vreodata capul in jos, e doar ca sa-mi admir adidasii. ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Nu's....Plecat in Dubai...Daca ai ceva cu mine contacteaza'ma la Palat...by Falcutza




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

nu mai am lacrimi sa te plang,.....shi nici Ovidiu nu mai are ...nici macar o "lacrima"....k-i sticla goala




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Ratat sau ...doar inadaptat?....

Pai da,....k doar din alta epoca plonjat-am eu

Direkt in lumea asta de ....jeleu!




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Shy dak nu shtiai,....afla k's nascuta sa-mi traiesc viatza asha cum imi doresc!




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

eu am tot timpul intr-unul din buzunare cate-un raspuns,....

k de....

is invatzat sa tzin intotdeauna capul sus...




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

doua inimi, doua stele, se iubesc la nesfarsit; eu iti spun "la revedere" si-ti trimit din departare un sarut de la parcare




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

am intzeles k daruind,....primeshti apoi inzecit;

da'.....oare nu-i saracesc asha pe cei carora le daruiesc? :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Tu,....ai 18 ani,....

Sa fii sanatoasa!

El,...batran cu multzi bani,....

Eshti baftoasa...!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Da' mie nu mi-e ciuda ca's eo suparat...Mie mi-e ciuda..ca's altii fericiti..




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

nu oricine-i capabil sa stea-n mocirla pan' la gat cu surasul pe buze...




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

D.N.D bunik la pc nu dati buzz k se sperie




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

de ce s-alerg atata fara rost,

de ce-ash fii prost?

doar shtiu k lucrurile bune vin

atunci cand te-ashteptzi mai putzin

.................

de ce-ash fortza un biet destin?




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Tata il intreaba pe Ionel:

-Ce-ati facut azi la scoala?

-Materiale explozive.

-Marfa!Si maine, ce program aveti la scoala?

-Care scoala.....?




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Regreti?Regreta! Pt ca acum e prea tarziu, am plecat si n-o sa may vin; tu plangi, mie`mi vine sa rad, e neplacut dar gandeste`te ca a fost invers in trecut.\\...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu