Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Mah io beti critza am vazut;) beti morti iar am vazut;) ma da beti pepsi nam vazut




Statusuri fitoase nr.2:

Pentru o viata sanatoasa...evitati excesul de scoala,invatat si frecventat




Statusuri fitoase nr.3:

sunt perfect sanatos...mi-au spus vocile




Statusuri fitoase nr.4:

am un dar ca intr-un zbor pt tine-ntrun amurg ca un smurg ca un cal intr-un hambar ca un caine dizolvat intr-un strat deratizat ca un mos carbonizat intr-n strand dezorientat te iubesc as vrea sa mori ca un tab cu reactor intr-un cos cu rezervor




Statusuri fitoase nr.5:

Chuck Norris se culca cu perna sub pistol.




Statusuri fitoase nr.6:

Sunt satul de V.I.P.uri proaste si de panarame grase :))




Statusuri fitoase nr.7:

stau si manank o para

afara parca ii vara

para s-a terminat

si sora m-a impuscat




Statusuri fitoase nr.8:

M-am nascut normal. Scoala m-a tampit




Statusuri fitoase nr.9:

cum a aflat pinocho ca e d3 lemn?

a vrut sa faca laba si ia luat pula ffoc




Statusuri fitoase nr.10:

nu stiu ce sa scriu ma gandesc dar chiar nu stiu ce sa scriu imi spui u




Statusuri fitoase nr.11:

inger ingerasul meu da-mi vacanta tot mereu ,fa din doua un semestru fa din mine un maestru ,farascoala fara teme ,fara mate si probleme,nota-i mica fao mare si absentele sa zboare,si-n tot locu ma pazeste si de teze ma fereste ,daca scoala e vrun chin tu da beep eu zic amin.profesoru de mate-i prost iti da teme fara rost cel de romana-i handicatpat de predicat nai invatat ,tu fi mai smecher ca amandoi arunca cartea la gunoi.




Statusuri fitoase nr.12:

muri mortul:)):)):)):)):))




Statusuri fitoase nr.13:

era un concurs de furat

anglia,franta romania

intra anglia in hala iese dupa 30 mn

se cunostea pe aici pe colo

intra franta ese de pe 30 mn

se cunostia pe ici pe colo

intra romania ese de pe 15 mn

si intreaba badigardul

sefu furam si prizele?




Statusuri fitoase nr.14:

interzis sucului ,e permis alcolului




Statusuri fitoase nr.15:

FeTeLoR mAnCavas GuRa Nu Mai Va JUCATI CU P***A CA P**a e periculosa si va lasa burta grasa cui ia placut capodopera vot :d




Statusuri fitoase nr.16:

2 pizde bn rase 7 pule lungi si groase si un sirop intreg de coaie se freaca pan se moaie nu se baga la cuptor se serveste la curu gol!!!!!




Statusuri fitoase nr.17:

in padurea cu alune aveau casa doi pitici,vine pupaza shi spunde aveti vreun wc peaici?pu pu pu la la la aveti vrun wc paici pu pu pu la la la avti un cakt aci




Statusuri fitoase nr.18:

te iubesk ..date draku ca glumesk :)):)0




Statusuri fitoase nr.19:

copilarie,copilarie,abia astept sa scap de tine,sa pot prinde trenul de plecare shi sha ma fac prezentatoare!:**:*:*:*:*:*




Statusuri fitoase nr.20:

culmea sarbatorilor amestecate:sa impodobesti dovleacul de halloween cu beteala



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu