Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

Knd va venii sfarsitul lumii....oameni din toate tarile vor venii in ROMANIA.......deoarece EI stiu k NOI suntem q 10 de ani in urma:))




Statusuri faine nr.2:

||Prostia nu se trateaza, mai ales a ta!||




Statusuri faine nr.3:

Already a century ago Planck described the minimal unit of such temporal energy, a quantic action , whose units are precisely Energy x Time: the Planck constant or minimal quantic action of the Universe, of 6.626 10-34 Jules per second




Statusuri faine nr.4:

acum o ora cand te-am vazut pe tine era asa(*~*) acum cand ai plecat sunt asa(*o*)




Statusuri faine nr.5:

ai dintii atat de galbeni incat atunci knd inchizi gura ti se lumineaza stomacul




Statusuri faine nr.6:

vine,vine vara! profesorii sunt prosti ! isi dau cu bata-n cap ! se violeaza ! lasa corigentii sa zboare acasa.....




Statusuri faine nr.7:

doua bufnite pe o crak,prima buhuhu....a doua:ba buhuhu tie in p***a mati k mai speriat




Statusuri faine nr.8:

_____Cand cineva isi va bate joc de tine aduti aminte de mine____________________ {[;)]}




Statusuri faine nr.9:

pauzele lungi si dese ..... cheia marilor succese=))




Statusuri faine nr.10:

Mersul la biserica nu te face mai credincioas asa cum nici statul in garaj nu te face masina =))




Statusuri faine nr.11:

cooolmea copiatul:sa itzy copiezi numele de pe lucrarea colegului/colegei de banca




Statusuri faine nr.12:

cu ce m-am ales in viatza...cu paduchi si cu matreatza...ce-am baut si ce-am mancat si cu cine m-am culcat...ce-am mancat si ce-am baut si cu cine m-am f***t:))))=))




Statusuri faine nr.13:

nu mai stau cu tine pt k te am in inima si nu vrei sa te scot




Statusuri faine nr.14:

exista 2 categorii de baietzii : alex shi altzi




Statusuri faine nr.15:

La baiile Herculane

Sunt pozitii de bu***e

Cand m-am dus sa-mi i-au valiza

O fata imi arata p***a

Eu baiat politicos

I-am bag**o pana in os

IA ma dat in judecata

Ca nu i-am bag**o toata.




Statusuri faine nr.16:

voiam sa mananc, dar m-am razgandit cand te-am vazut




Statusuri faine nr.17:

Esti asa de grasa incat cei de la NASA au lansat un satelit in jurul tau.....




Statusuri faine nr.18:

...sunt perfect intreg la minte...mi-au spus .....vocile......sau minte?




Statusuri faine nr.19:

culmea nepolitetii...impingi baba pe scari in jos si o intrebi de ce se grabeste




Statusuri faine nr.20:

numar copii intr-o picatura de sperma:-D:-))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu