Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

Pa voi cn v-o suporta???:)):-@ :-?

SUpOrTaTi`Va pE VoI

Si aBeA ApoI Pe noI;)

Voi Va CrEdEtI PrEa sTiLaTe Da SUnTeTi GeN ReTarDaTE

BlA, bLa sI BlA BlA BlA

TInEtI` Va gUrA ;;) ) [-O< >:/




Statusuri funny nr.2:

daca-ai fi un muk m-as scobi mereu in nas




Statusuri funny nr.3:

4




Statusuri funny nr.4:

citeste ce am scirs ce prost esti ca ai citit :))




Statusuri funny nr.5:

Te visez, cand ma trezesc, vad ca nu esti langa mine....si............ma culc la loc!!!




Statusuri funny nr.6:

In gradinita cu toporasi ploua torential cu cacat!




Statusuri funny nr.7:

Erau odata doi copii.

Pe unu il cheama Bula si pe celalalt nimeni.

Ei se duc la baraj.

Nimeni se ineaca.

Bula striga:

Ajutoor!!Ajutoor!!!

vine un orasean.

Ce este ?

Se ineaca!!! Se ineaca!!!

Cine se ineaca ?

Nimeni!!!

Ba tu esti prost ?

Da de unde ma cunosti ??=)))))




Statusuri funny nr.8:

CAND MERG LA NUNTI OAMENI IMI SPUN CA EU URMEZ DAR EU MERG LA IMORMINTARILE LOR SI SPUN TU NAI URMAT NICIODATA




Statusuri funny nr.9:

La La La

Mosu bea cafea

Se stropeste tare

Da din cur si sare:))




Statusuri funny nr.10:

Tiganu cu tiganca la divort.Intreaba judecatoru:

-Dar de ce vreti sa va despartiti

Tiganu spune:

-Apoi nepotrivire de caracter...Nu-i piranda calda

Cand aude piranda parca pune cineva foc pe ea si incepe a-si aduna tot intelectu si incepe a injura:

-OOO habic mo boratura,da lingemai in pizda o tura,futo pe mata in gura ca tea facut scurt in pula si nu ajungi la caldura......by Andrei




Statusuri funny nr.11:

foate funny ...foarte tari




Statusuri funny nr.12:

doi oameni erau in jungla si nu aveau ce manca si dau de un restaurant de canibali oamenii ii intreaba pe canibal ce au de mancare iar canibalii ii raspund ca au supa de baluba si tocanita de baluba dupa ce termina ei de mancat intreaba unde este toaleta ca avem nevoie iar canibalii raspund uite acolo dute dupa tufis scoti baluba si te pi*i




Statusuri funny nr.13:

Dute tare ,vino lent shi mai zica ca n-am talent :)))




Statusuri funny nr.14:

dak ar sti mama k nu ma duk la scoaLa are alerga dupa mn mereu....:))desi are 200 kile..:))nush dak poate alerga




Statusuri funny nr.15:

Te-am cunoscut in cimitir, aveai p piept un trandafir, te-am sarutat pe maxilar, tu m-ai muscat involuntar, te-am privit incetisor, aveai in ochi un viermisor si in spate un topor. Cu drag moartea mortilor. by Diana




Statusuri funny nr.16:

si daca ramurile bat in geam,si daca ramurilebat in gea.Ma enervez si tai copacu`!!!




Statusuri funny nr.17:

Eu nu beau,nu fumez,si nu injur.

In p**a mea mi-a cazut tigara-n bere




Statusuri funny nr.18:

iuubirea e ca o floare,te pisi pe ea si creste mare:)):)):))




Statusuri funny nr.19:

Deranjeaza`ma tu sa vezi ce`ti canta draqi LIVE!!!




Statusuri funny nr.20:

am incercat sami inec neccazurile in bautura ce pacat necazurile mele stiu sa inoatee



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu