Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

I`m gonna die , here , on the chair , in front of the computer :))




Statusuri de prietenie nr.2:

CARE ESTE DIFERENTE DINTR-O

BLONDA SI UN BEK????!BEKUL SE ARDE ODATA IAR BLONDA FARA NR .....PE SISTEM!:-*:*:p




Statusuri de prietenie nr.3:

memoria-mi face figuri, si-mi restituie din viata numa' franturi




Statusuri de prietenie nr.4:

Astazi vreau sa mor.dar moartea ma cauta peste doua zile/./././




Statusuri de prietenie nr.5:

sex, nu e deloc `` du-te la mata`` si zi-i sa intre in top




Statusuri de prietenie nr.6:

Femeia sta cu tine pana pleaca cu altu'

Unu are de toate, unu nu mai poate; cand pleaca la el, inca`i noapte!

Femeia pleaca'!











BY Deea




Statusuri de prietenie nr.7:

eu sunt bossul bosilor




Statusuri de prietenie nr.8:

Era 1 medic si 1 asistent pregatindu-se penrtu o operatie; asistentul intreaba pe doctor :

- Doctore, de care anstezie sa va aduc, de import s-au romneasca?

-Da-mi de import!

-Nu mai avem!

-Atunci baga romaneasca!.............

la care asistentul incepe sa cante: ’’nani, nani, puiu mami, dormi!’’

v-ati prins?




Statusuri de prietenie nr.9:

ursuletz de plush fa cu mn dush, hai sa ne jukam, ce zici yubi incercam???:>:>:X:X




Statusuri de prietenie nr.10:

e mai bn sa iubesti decat sa te feresti




Statusuri de prietenie nr.11:

Pe usa scria...fete!!!.......Dar, cand am intrat erau numai veceuri! :))




Statusuri de prietenie nr.12:

Daka` sunt`subiect`de`barfa`tu`cretino`esti`o`tarfa!




Statusuri de prietenie nr.13:

am invatat ca increderea se castiga in ani....si se pierde in doar cateva secunde




Statusuri de prietenie nr.14:

Am fost educate intr-o lume dura; avem voabularul necesar ....si-un dram de cultura......;)




Statusuri de prietenie nr.15:

Fetele-astea frumoase, fitzoase,....(dar atat)........sunt k

briliantu' pus in ratu' unui pork ! =))




Statusuri de prietenie nr.16:

hai ma, ma lasi....ca doar de azi ma innebunesti >:P




Statusuri de prietenie nr.17:

esti chiar prost, hai marj din fata mea ca esti chiar crazy




Statusuri de prietenie nr.18:

te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu dar sa stii ka mi-e foarte greu sa iubesc un golan ka gen tu...




Statusuri de prietenie nr.19:

nu mi-am facut tema la romana de-o saptamana........iar la geografie numai mama stie...........la religie is prostu nu stiu tatal nostru..........iar la ora de engleza vorbesc in chineza......TOCILARII TAC SI-NGHIT IAR NEBUNII IL TRIMIT!




Statusuri de prietenie nr.20:

Eo m.am naskut sa fak fitze nu sa le suport p ale tale...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu